Buketräff?

Sv: Buketräff?

(*puttar*:angel:)

är det ingen annan som har förslag på datum?

vilka kan fredag den 27e på em?

eller kanske 8e augusti, en onsdag?
därefter har jag iaf inga som helst planer, har semester hela augusti.. så passar augusti för er är det bara att säga till mig om vilken dag så kommer jag :D:bump:

Eftersom jag jobbar Måndag-Fredag å inte har någon semseter i år tycker jag att vi ska ta Buke-träffen på en helg, lördag eller söndag!

Men de är ju bara ett litet önskemål från min sida!! :)

Pst ...

Ni kanske kan vänta tills att värsta semesterrushen är över, kan vara lite enklare att få ihop en dag som passar då

kl

Jag kom precis hem från min semester.
Eftersom jag jobbar kvällar och nätter så passar en helg allra bäst för min del också.
Däremot så är jag ganska uppbokad framöver, men bestäm ni ett datum så får vi se om vi hänger med.

spelar det nån roll om det är lördag eller söndag?
vad vill alla göra? ska vi mötas vid klubben? så kan man kanske utgå därifrån, även om vi inte ska vara där? eller mötas nånstans i centrum? nåt som ärenkelt att hitta till?
:bump:

Jag har blivit sjukskriven (igen) så jag har all tid i världen, men tyvärr är jag inte kapabel till att röra mig ordentligt.:mad:

Har de blivit någon buke träff ännu????? låter skoj nämligen :bump:

Men om vi kan ha en buketräff i slutet av September så kan jag också vara med :D

Eller så har vi en till Buketräff lite senare som jag och Puppien kan vara med på ...

I september vore väll kanske något eftersom Calazirya förmodligen kan vara med då?
Jag kan inte gå på jag vet inte hur länge till, men jag skulle ju kunna dyka upp med den lilla hunden och inte följa med om det blir promenad.
Tar jag med båda hundarna så kommer jag antagligen stypa i backen, hehe.

Eller så börjar vi att träffas med hundarna 1ggr i månaden! =)

Jag kommer inte kunna vara med fören tidigast i slutet av september, men väntar helst till oktober..

Jag vill att valpen hinner växa på sig lite och får sina spruta innan hon träffar ett gäng hundar ...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 556
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
637
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar