En sjuk fundering...

Sv: En sjuk fundering...

Fast det där är för kort tid tror jag. Hunden ska nog verkligen börja känna av svält innan den börjar äta...

jo det är klart. men det ska nog gå väldigt långt innan en hund börjar äta av sin ägare.

äckelmagade ska sluta läsa nu... när jag var liten bodde vi på landet, och hade stora problem med möss. pappa ville inte gärna ha vanliga musfällor när det sprang barn och husdjur i byggnaderna, så han använde mest en sort som fångade mössen levande. bara att tömma på åkern med jämna mellanrum. men så råkade han glömma en... jag vet inte hur länge det dröjde innan han hittade den igen, men då hade musen börjat äta av sig själv! :eek:. (ja, den musen avlivades ganska omedelbart, och sedan övergick han nästan helt till den vanliga sortens musfällor + gift).

Sv: En sjuk fundering...

Burfällor används ofta på ställen som är svåra att komma åt just för att dom är "självtömmande".:devil:
Men jag har aldrig sett att dom äter sig själva, bara varandra.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka