Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min killes föräldrars hund fyller 1 år imon och är på ett pensionat för att dom är utomlands. Men han ska ju ha sin 1:års vaccination...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vi har en äldre blandras hemma, hon är tollare/golden retriver och 9½ år hon var fet ett tag men hon har banat och nu är hon...
Svar
3
· Visningar
1 428
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Igår tävlade vi både fm och em. Vi kör lite i ettan trots att vi fått vårat LP. Jag tycker det är så kul att tävla och så vill jag...
Svar
7
· Visningar
857
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Och egentligen hade det tidsmässigt passat bra med en valp just nu. Men har sagt till mig själv att det inte kommer ske ska få ordning...
Svar
17
· Visningar
1 053
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Nu har jämtisvalparna varit på sin första utställning och jag är så himla glad o nöjd:) Först det viktigaste av allt; de var så lugna...
Svar
10
· Visningar
1 085
·
Övr. Hund Eller välkommen till familjen mjölk som min sambo säger :D I fredags påbörjades vår provmånad av en ny familjemedlemm. Vi har haft...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: dockan_
·
E
Övr. Hund Hej! Tänkte bara berätta för alla att min lilla Zigge är hemma nu :bump: Han är en sheltie. Är det någon mer som har sheltie här ...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Hur är de överlag enligt er? Mina fördomar säger -ofta skälliga -energiknippen utan avstängningsknapp -uppe med tuppen...
2
Svar
31
· Visningar
3 499
Senast: Rambo
·
E
Övr. Hund Jag vet att man aldrig ska ge en hun chocklad. Men jag har några frågor angående det ändå. Hur mycket chocklad, och då speciellt...
Svar
10
· Visningar
1 077
Senast: Rambo
·
R
Övr. Hund Hej Jag mejlade konsumentrådgivaren i min kommun och frågade vad som gäller när man har fått ett pris från veterinären och när man...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 346
T
Övr. Hund Ja, har nu fått hem en tik (16 månader):love: men har inte kastrerat hanhunden hemma än, fyraårig labbe. Vågar man lämna dom själva...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: ako
·
Övr. Hund Alla ni som tränar och tävlar i lydnad, skulle ni kunna tipsa mig om hur man får sin hund att sitta rakt bredvid en? Vi jobbar just...
2
Svar
33
· Visningar
4 118
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag som alltid förespråkat renrasavel, får nu med valpen höra 5-10 gånger om dagen: "Vad är det mer än schäfer?" "Det där är ingen...
2
Svar
35
· Visningar
5 363
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Nu har ju kopplet kommit hit. Var kan man köpa det någon ?? Vet att det fanns här på denna sida
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Kakis
·
T
Övr. Hund Barnen får man ju oftast delad vårdnad om och praktiskt så innebär det kanske varannan veckas boende eller liknande. Men hur gör man...
Svar
9
· Visningar
2 843
Senast: Angelina
·
D
Övr. Hund Jag undrar om det är någon som har telefonnummer till utställningsansvarig på mälardal-distriktet? Jag kommer inte åt deras hemsida för...
Svar
3
· Visningar
864
·
D
Övr. Hund Hej! Skulle prova klippa min yorkieblandning igår med min pojkväns klippmaskin :rofl: Skulle bara prova ifall de funka, men han blev så...
Svar
1
· Visningar
2 192
Senast: soma
·
Övr. Hund Kolla in denna video. OBS! Varning, ditt hjärta kan smälta... :love: Poms
Svar
17
· Visningar
6 712
Senast: Zita
·
F
Övr. Hund Vi är en familj med 2 barn 13 och 11 år, den börjar skolan runt halv nio och slutar runt 2,3. De vuxna; en jobbar halvtid kommer hem...
2
Svar
27
· Visningar
3 290
Senast: Flyer
·
M
Övr. Hund Hoppas det inte har diskuterats mycke om det här nyligen. Såg idag att min hund tydligen har loppor. Hon nosade på en död igelkott...
Svar
4
· Visningar
3 736
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka