Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nån som sett ett halsband eller koppel med dödskallar på nånstans:confused:
Svar
1
· Visningar
596
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag köpte min hund som omplacering i oktober. Hon hade då varit omplacerad tidigare. Vi skrev på alla papper och det är jag som står...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: kusinvitamin
·
Hundträning Hur lär man hunden att clickern är bra. Jag har alltid undrat över hur det fungerar Har hört så många som använder clicker träning
Svar
7
· Visningar
1 967
Senast: Rotterö
·
V
Övr. Hund Åh vad det är härligt med djur! Men det finns ju risker med att hantera djur. Alla är så måna om djuren att vi försäkrar dom till...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Zita
·
I
Övr. Hund Hur vänjer jag enklast en 17 veckors DP vid att vara i sin bur? Jättetack för alla svar!
Svar
9
· Visningar
3 363
Senast: Instant
·
T
Övr. Hund Hej alla! I hopp om att få lite tips och råd här, så gör jag ett försök! Jag har en dobermann kille på ett år o 2 månader, som är...
Svar
10
· Visningar
1 042
Senast: Isis
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder, några bra övningar till en rottisvalp på 15v? Han kan sitt, ligg, stanna kvar, ligg kvar och vacker tass. vill...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Zita
·
T
Övr. Hund Vet om att det finns så många otroligt duktiga rottisägare och rottisfantaster här ute på buke som säkert kan svara på några av mina...
Svar
5
· Visningar
1 847
Senast: PIRU
·
N
Övr. Hund Nu när det börjar bli kallare, o vintern snart nalkas ska våran kille börja tränas lite mer seriöst på att dra (Siberian husky). Vi...
Svar
3
· Visningar
1 686
Senast: thoora
·
S
Övr. Hund Klass 3 är det den lättaste klassen i tävling?
Svar
9
· Visningar
792
Senast: iiidaa
·
Övr. Hund Polisen verkar ha grym koll ibland:D http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=604961
Svar
4
· Visningar
791
Senast: Ocras
·
Övr. Hund Har ju precis skaffat mig en liten valp :love: en American Akita :love: Hennes fullständiga namn är kennelnamnet+ D Tina Turner. Hjälp...
2
Svar
29
· Visningar
2 110
Senast: Ela
·
A
Övr. Hund När kan man gå en valpkurs med sin lilla valp? Min Tyson är lite drygt 9 veckor. Han är ju inte direkt så koppelvan ännu :o
Svar
8
· Visningar
4 083
Senast: diartistakasha
·
N
Övr. Hund http://www.vlt.se/article.asp?article=132002 Ja vad säger man :rofl: /Tobbe
Svar
1
· Visningar
642
Senast: Cronis
·
C
Övr. Hund Hej Har en schäferbebis på tio veckor. Hos uppfödaren hade hon enligt uppgift fått Purina valpfoder samt Fodax färskfoder. Vilket hon...
Svar
9
· Visningar
1 269
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Hund Hur får man tag på ett utan att befinna sig i närheten av nån utställning?? Tycker det var dåligt med det på nätet (ofta inkl...
Svar
4
· Visningar
825
A
Övr. Hund Min lilla valp på 9 veckor har en hemsk andedräkt. Är det något som är vanligt hos valpar eller ? Han äter Royal Canin valpfoder.
Svar
3
· Visningar
800
Senast: superstar
·
Övr. Hund Vad tycker ni om detta ingrepp? För elelr emot? Själv gillar jag det inte om det inte är för medicinskt syfte. tex bruten svans elelr...
2
Svar
33
· Visningar
4 177
Senast: Bellatrix
·
H
Övr. Hund Ja just det hund bajs! jag råkar vara en av de hunägare som plockar upp efter min hund. Men vi bor i ett bostadsområde inte så gott om...
Svar
10
· Visningar
1 351
Senast: superstar
·
J
Övr. Hund jag var ute med min lilla hund som är en bichon havanais hane på 4 år. när vi kommer ut ur en "skog" ser kag en lös hund på gatan och...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: jag_cassandra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Skadade hästar och konvalescenter