Namnförslag

Sv: Namnförslag

JO det blev som barnen ville hon kallas Ronja och är värdens goaste lilla valp :love:

Tack för alla tips!

Ska försöka lägga in bilder lite senare så ni får se på sötnosen :banana:

Vill du veta en sak din dryga människa ?? Att TRÅDEN HADE INTE UPPDATERATS då jag skrev, så ALLA INLÄGG syntes INTE..........Är du nöjd nu ? Jag läste HELA TRÅDEN.

men snälla! varför blir du sur?

någon annan föreslog Tina den: 9/7.

TS skrev samma dag (alltså 9/7):
Håller med om att Tina är ett fint namn och passar bra eftersom hon faktiskt heter det. MEN jag hade en hund som hette Tina när jag var yngre och därför känns det inte bra, vill liksom att hon får ett eget namn.

den 31/7 skriver du:
Varför kan den inte heta som den heter då ? Alltså Tina ?????? Måste man alltid möblera om i namn ?

jag tror faktiskt att tråden hann uppdateras på 22 dagar om jag ska vara ärlig... ;)

åh jäklarns vilka sötnötar!!! :love::love:
Ronja passar bra på henne! Hon utstrålar ju bus och självständighet lång väg!
har aldrig känt på pälsen hos en sådan jycke, är den lika supermjuk som det ser ut? :D

Ja pälsen är urmysig, jättemjuk och ullig. Min yngsta dotter på 7 mån älskar att borra in sig i hennes päls och mysa

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 002
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 239
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 136
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka