Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Jepp, som rubriken lyder... Fick just sms av pojkvännen där det stod "nån av dina jäkla skithundar har tuggat sönder sätet i min...
Svar
18
· Visningar
7 672
Senast: liten82
·
Övr. Hund Jag känner mig så förtvivlad. Till stor del för att jag inte sover mer än en blund om nätterna.. Jag har en blandrastik på 8 år. Hon...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: Reykur
·
Övr. Hund Blev lite nyfiken på detta hära när jag läste inkallningstråden. Jag har alltid hört att man ska/bör gömma sig för valpen, för då...
Svar
19
· Visningar
2 563
Senast: Bismark
·
Övr. Hund Vilket är erat finaste kort på eran hund? Det här är min favorit...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 259
Senast: Bismark
·
Övr. Hund http://s185.photobucket.com/albums/x181/Hiranya71/Video/?action=view&current=elhalsband.flv Varsågoda...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 494
Senast: LIA
·
Övr. Hund Någon som ska ställa då??Vilken dag och ras?? Själv ska jag dit och kika som vanligt men inte ställa hunden då dommaren inte tycker om...
Svar
8
· Visningar
986
Senast: charmant
·
H
Övr. Hund hej! jag har lite funderingar om utställningar, nån som kan hjälpa mig? när kan man börja ställa ut hunden (vilken ålder)? hur går det...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: KickiH
·
C
Övr. Hund Jag hoppas att jag kan få lite hjälp här med min hund, som jag börjar tappa hoppet om. Emil är en pigg, frisk, lättlärd och kry hund...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 425
Senast: Ulga
·
Övr. Hund Min annars trygga snälla vovve har börjat vakta sina ben... Han har aldrig varit så väldans förtjust i ben,utan bara hafft dom i sin...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 220
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vilka härifrån ska ställa? Ras? När? (:d)
Svar
3
· Visningar
592
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min hund tar sig ur burar ut genom dörrar, över kompostgaller, tja det finns nog inget som hållit honom på plats. :crazy...
Svar
6
· Visningar
818
Senast: dannilall
·
Övr. Hund Måste man ögonlysa en rottis ?? Måste man ögonlysa för att vara med o tävla
Svar
5
· Visningar
692
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Vår tik löpte för tredje gången nyligen (tre veckor sedan vi släppte ihop henne med hannen igen). När hon löper vill hon bara ligga...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: mimmipigg
·
B
Övr. Hund Nu har Cilas bott här i 5 nätter- Det är en framåt liten krabat som lärt sig "kom" riktigt bra. Första dagarna bara rusade han tillbaka...
Svar
11
· Visningar
1 070
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Någon som ska till Täby på söndag? Eller någon som ska på SSPK:s på lördagen? För mig blir det båda dagarna med ena vovven och...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: falukorw
·
C
Övr. Hund Vilka handlingar ska man få med sig när man köper hund som är importerad och registrerad i Sverige (SKK)? Har jag missat något i listan...
Svar
10
· Visningar
1 432
Senast: Cocos
·
K
Övr. Hund Passade för en tid sedan en Petit Basset Griffon Vendeen hane som heter Albert :) Han var en otroligt trevlig hund! Så trygg och...
Svar
6
· Visningar
2 291
Senast: Clintan
·
T
Övr. Hund Har fått höra från olika håll att det här med att ta med hunden i bilen när man ska någonstans är absolut tabu som hundägare. Tex. om...
Svar
10
· Visningar
982
Senast: YorkWann
·
C
Övr. Hund Jag undrar lite om vad man kan ge till hunden som är mer "naturligt" för dom. Känner en som köper köttben och kokar hemma och ger till...
Svar
13
· Visningar
892
Senast: _moa_
·
Övr. Hund Jag kom och tänka på en sak när jag var ute och gick idag. Alla pratar så mycket om den globala uppvärmningen och allt som händer. Man...
Svar
2
· Visningar
650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka