Norrköping

Sv: Norrköping

Jag tycker det är kul när de kan ge flera ck och inte bara hålla inne dom för det är många som får. Man får känslan att många domare tänker så, att jag ger inte för många..
Och en del ger bara den hunden som placerar sig som etta, då börjar jag undra om de vet att de får ge till flera (utländska domare)

Men hon var nog bara frikostig när hon tyckte det skulle ges. Rasen efter oss åkte många ut med 2 or.

Visst var jag feg :crazy: ;)
Jag brukar våga gå fram...
Fast ska erkänna att jag sa till min man (när jag kom hem) varför jag tvekade, men det säger jag inte här. Men har inget med dig eller nån annan att göra, enbart mig ;)

Grattis! :banana:
Höll tummarna för er idag! Hoppas du skriver om hur det gick på hemsidan sen!

Imorrn är det våran tur också...

Hoppas att du vågar säga hej till mig nästa helg! Blir det tidigt eller sent för er då? Vi går först...

Jag lovar, jag vågar :D
Det är 22 schnauzer svart före oss.
Men vi kommer ju vara där när det börjar, så jag ska gå och kika på dig :)

Liknande trådar

Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 985
Senast: Wenniz
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
559

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka