Ja nu blev det som det blev......

Sv: Ja nu blev det som det blev......

..... och det blev en liten tikvalp :D:D

Vi får hämta henne v.36 och hon ska heta Zaga :banana:

4veckor3.jpg

Nej jag är inte alls avis. :love:

Grattis och Lycka till!

/Lina - som får vänta åtminstånde ett år till på hundköp.

A men va sjutton PIRU...

Fast söt var den ju, det kan man inte säga något om ;)

Passa dig du ...

Det är inte långt mellan GBG och Örebro, så huxflux kommer jag och stridsgrisen farande i Åke .. Då ska du bli rädd ;)

Nej för jag har modell stor stridsgris så det känns ganska lungt. men ni är välkommna...

HaHa men du har en hane va, då ska jag träna min lilla underbara stridsgris att bita i snoppen ;)

Ja vi får ta och styra upp en större Buketräff, skulle faktiskt vara kul att träffa på alla IRL och se om vissa är så rappa i käften som dom är här på nätet ...

HaHa men du har en hane va, då ska jag träna min lilla underbara stridsgris att bita i snoppen ;)

Ja vi får ta och annordna en större Buketräff någongång, skulle faktiskt vara kul att träffa på alla IRL och se om vissa är så rappa i käften som dom är här på nätet ...

Fråga Allide, Mrs_scabtree och Jadzia även Mitrolle och Boan hahahah dom vet...

Men jag är snäll men alltid ärlig o säger vad jag tycker även IRL
Det vore kul tycker det ska anordnas mitt i Sverige alltså örebro :angel:

Ja jag syftade inte på dig när jag skrev "vissa" som är rappa i käften..

Tycker att du har mycket vettigt att tillföra på detta HUND forum.

Haha mitt i Sverige = Örebro, hur är det med geografikunskaperna egentligen ? ;)

Jag tycker vi ska ha en STOR buketräff i Ö-vik!! Enda stället förutom Kiruna & Sthlm jag befinner mig på iaf vartannat år.:angel:

Inte jag, så jag är helt överens med dig om att Örebro blir en bra mötesplats ;)

Lilljessicah får ha sin egen buketräff i Ö-vik, dit tänker då inte jag åka :D

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka