Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Vad tycker ni schäferkunninga om denna hund på filmen, Qurares Bosco, en polishund som gått en del i aveln, verkar vara en trevlig hund...
Svar
5
· Visningar
5 100
Senast: Aliide
·
A
Övr. Hund jag har en jack russel han på 1 år. har inga papper på han finns det nån möjlighet för att kunna regga han nån stans??hur går jag...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Hur yttrar sig magkatarr på hund någon som vet. En kompis hund är dålig
Svar
7
· Visningar
2 254
Senast: angel83
·
Övr. Hund Hej Jag skulle vilja ha lite ras råd då jag ska skaffa en valp(har 2 stora,lungna hundar) nu skulle jag vilja ha en lite mindre hund...
Svar
5
· Visningar
835
Övr. Hund ja de som itne får hända... vi bor juh granne med en camping. så självklart finns de många hundar i morådet. även då campingen är...
Svar
19
· Visningar
1 298
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Ser en auktion på Tradera där säljaren säljer ett "dressyrkit" halsband och koppel som ger elektrostatiska stötar. Jag och sambon...
Svar
12
· Visningar
6 098
Senast: Thelma
·
Övr. Hund Min ena hund ligger uppe i trappen och blänger på mig, hon tänker inte komma nått mer till mig, aldrig någonsin verkar det som hon...
Svar
16
· Visningar
1 474
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund -------------------- :bump: -------------------- :banana: -------------------- :banana: -------------------- :bump: Snart...
2
Svar
26
· Visningar
2 161
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Satt och slötitta på blocket på hundannonser och hitta denna annons. Känns som att det faktiskt måste vara ett skämt. Eller är den rasen...
Svar
17
· Visningar
1 600
Senast: Tysken_
·
Övr. Hund Jag har ett problem :devil: Nya herrn äter INTE: *frolic *grisöron *grisknorrar *Schmackos *levergodis *kattmat :devil...
2
Svar
29
· Visningar
1 678
L
Övr. Hund Jag är ute i skogen med hundarna i princip hela dagarna och Lewa har en väldigt mysko grejj för sej... Hon springer mellan stubbarna...
Svar
7
· Visningar
1 075
Senast: liten82
·
B
Övr. Hund Hej! Jag köpte en dvärg pinscher i söndags. Det började med att han vart jätte dålig i magen och bajsade ungefär varje gång vi gick...
Svar
16
· Visningar
1 757
Senast: KungTulle
·
C
Övr. Hund Har varit och röntgat höfterna och armbågarna min 2 åriga dobermann tik i slutet av juli. Allt gick jätte bra, hon skötte sig super...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 375
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Cyklat en mil med hundarna idag, och de sprang på så bra så, men plötsligt är lilltjejen borta... :eek: Jahapp, bara vända om då...
Svar
9
· Visningar
851
Senast: Cezzan
·
B
Övr. Hund Hej alla! Nu har jag varit inne och sökt på halsinfektion, och jag hittade ganska många trådare men ingen som riktigt har vetat vad det...
Svar
0
· Visningar
1 436
Senast: Bayley
·
K
Övr. Hund Stämmer det att ERG bara kan göras vid SLU i Uppsala?
Svar
7
· Visningar
968
Senast: KickiH
·
C
Övr. Hund Någon mer här som har en schäfer med färgen Brindel? Uppenbarligen den försvunna färgen som var vanlig förr men som försvunnit?
2
Svar
32
· Visningar
4 878
Senast: Pocahontas
·
Övr. Hund Hur lång tid brukar det ta att få svar på HD-röntgen?
Svar
5
· Visningar
1 624
Senast: unki
·
M
Övr. Hund Har en "liten" blandraspojke på nu 7 månader och jag undrar om någon har nån ide på hur han kommer se ut som vuxen?! Lille Boogey är...
Svar
9
· Visningar
2 011
Senast: Tindrande
·
Övr. Hund Hittade en sida på nätet där man gissar på raser. Trodde att jag var ganska hyfsad på raser, men men.. fick 4 st fel :confused: Kolla...
2
Svar
26
· Visningar
1 884
Senast: yogurt76
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka