För oss som gillar att gissa raser..

Sv: För oss som gillar att gissa raser..

Ser ut som muskelpumpade jätteben på en vanlig häst.
Typ photoshoppat! :crazy:
Ser ut som en jättesmal och klen shire som går på anabola.

Alla rätt.

Tack och lov, annars hade jag fått börja plugga raser igen ;)

78% rätt:angel:
Med tanke på att jag inte kan något alls om olika raser så tycker jag att jag klarade mig rätt bra:p

7 fel, gick skitbra i början, sen kom jättemånga svåra!
Jag fick iaf rätt på taxen =)

Senast ändrad:

Förvånar mig inte.. tänkte på dig när jag la ut länken. De jag föll på var bl.a taxen o stövaren.. tänkte att du som har jakt omkring dig säkert ser skillnad på dem.

Men kunde du inte stövaren.. den var ju enklast..(skämt å sido) kanske för att vi haft en.. Jag fick 6 fel.. bla på taxen och dessa smp hundar som pekinées..

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 002
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 390
Senast: Sezziyanen
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 679
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka