Nu jäklar i min lilla låda händer det grejor

Sv: Nu jäklar i min lilla låda händer det grejor

Och jag som känner att det behöver införskaffas en bil till våren för att kunna åka runt på de tävlingar/utställningar jag vill. Och jag bor ju inte i ödemarken.

Din make måste vara ett under av snällhet :bow:

För att inte tala om snälla vänner i byn också.. eller hur? :angel:

Ni som säger att ni bor så långt bort att Gnist inte kan komma skall veta att när en norrlänning säger; Det ligger ett stenkast bort så talar de om 25-30 MIL. Så tyvärr är det så att ingen går riktigt säker.
25 - 30 mil är väl ingenting, ingen äkta norrlänning bangar för 100 mil/dag. :idea:

Grattis i förväg till körkortet Gnist, då får du komma ner med älgen till mig nästa gång. ;)

*lån*

Sisådär, nu är man inskriven, har betalat allt utom prov + bilhyreavgiften för uppkörningen och bara lämpen kommer kör jag så det ryker :devil:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 602
Senast: fixi
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 453
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 898
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka