Val av hund?

Sv: Val av hund?

Men alltså, fråga kan man göra ändå tycker jag. Om man som ts har haft erfarenhet av någon speciell hundras behöver det inte betyda att man har så stor koll på andra rasgrupper.

Däremot behöver man inte bete sig som en 11- åring när man ber om råd och folk på ett trevligt sätt berättar saker man inte vill höra.

Ts skjuter sig själv i foten när hon kommer hit med denna tråkiga attityd när hon istället kunde fått bra råd från vettiga hundmänniskor.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 561
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 145
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 458
Senast: Bulldoozer
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka