Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han sa ju att han gick ner till källaren där hundarna spenderade natten i sina burar, så hundarna sover bara där nere verkar det som.Men jag förstod inte hur mycket tid hundarna spenderade där nere.
Var det bara nattetid? Eller fick dom inte vara inne i huset hos ägarana överhuvudtaget?
Ja så var det. Men visst hade det varit betryggande om CM med all sin kunskap och inflytande hade nämt eller kommenterat stackelanvändning, tex i tv berätta för ägarna att han rekommenderar dom att byta halsband.Bakgrunden var att ägarna vill använda det halsbandet. Cesar låter alltså ägarna bestämma utrustning.
Ja det var verkligen ingen betryggande stämning i den flocken, det var t.om. lite scary.Jag blev så ledsen när jag såg inslaget.
Alla hundarna verkade stressade och osäkra på sig själva.
Bakgrunden var att ägarna vill använda det halsbandet. Cesar låter alltså ägarna bestämma utrustning.
Det där påpekades i programmet plus att det underströks på svenskspråkiga skyltar att SSK och SBK inte accepterade hjälpmedlen mm.
Första gången jag sett detta i Cesars program, så tydligen har man reagerat på båda sidor av Atlanten.
Beror ju på vart man har buren också tycker jag, har man buren i källan medan övriga flocken är på övervåningen så tycker jag INTE att det är acceptabelt.
Men har man buren där man själv är ( inte nödvändigtvis i samma rum men ändå så att hunden känner tillhörighet ) så fungerar det för vissa hundar och dom varvar ner bra i buren...