Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
32 eller 28 var väl inte så mycket i protein? På det som jag ger är det 40% och jag slipper allt spannmål.
Orijen. 10
Vad jag vet så har de bara (2)valp-, vuxen- och seniorfoder till hundar. Jag har det för vuxna hundar, tycker det fungerar bra. Har gått över till det för kanske en månad sedan och eftersom min hund är känslig för foderbyten så blandar jag fortfarande in lite av hans gamla doggy. Bytte eftersom han började klia sig så mycket och nu tycke jag att han har slutat med det och har blivit finare överlag. Ger två msk olja per dag också så vill man ha mer fett är det ju lätt att reglera själv.
Jag är nog inte rätt person att fråga om hundfoder, kan jättelite Ger detta främst för att min hund är känslig mot spannmål. Men vad jag vet så hjälper proteiner til i muskelupbyggnaden och proteinöverskottet görs om till energi=fett. Men visst kan man ge för mycket protein.
2 msk olja passar till min hund som lätt tappar hull, men inte har svårt att lägga på sig. Du får prova dig fram helt enkelt
Vad ger du för mat nu och varför vill du byta?
Jag är nog inte rätt person att fråga om hundfoder, kan jättelite Ger detta främst för att min hund är känslig mot spannmål. Men vad jag vet så hjälper proteiner til i muskelupbyggnaden och proteinöverskottet görs om till energi=fett. Men visst kan man ge för mycket protein.
2 msk olja passar till min hund som lätt tappar hull, men inte har svårt att lägga på sig. Du får prova dig fram helt enkelt
Vad ger du för mat nu och varför vill du byta?