Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Grannarna över oss har en hanhund som är ungefär jämngammal med vår tik. Just nu lever vi i ständig skräck, då hon löper och de alltid...
Svar
19
· Visningar
2 466
Senast: Cezzan
·
S
Övr. Hund Bör man oroa sig om det börjar knaka i hundens leder? Speciellt när han legat och vilat och sträcker på sig knakar det rätt...
Svar
1
· Visningar
7 599
Senast: plymen
·
Övr. Hund När man bestämt sig för att köpa hundvalp, ska man kontakta en kennel för rasen då eller ska man köpa av privatperson? (tex annons)...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: attempt
·
N
Övr. Hund vad kostar det?hur länge gäller det?är det nödvändigt att skaffa?behövs det till alla länder?
Svar
3
· Visningar
2 603
Senast: KickiH
·
S
Övr. Hund Jag letar efter rasen Kishu ken eller Kai-Ken, jag har letat på internet i flera veckor nu, men jag hittar ingen uppfödare. Antingen...
Svar
8
· Visningar
917
Senast: KickiH
·
F
Övr. Hund (Kopierat från skk) Kuperade hundar på utställning Med anledning av Kennelfullmäktiges beslut i juni kommer Centralstyrelsen vid...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 345
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Har ngn läst denna??Varje gång jag läser den börja jag gråta...usch jag är så känslig:p ngn mer som är...
Svar
11
· Visningar
1 278
Senast: Albatross
·
Övr. Hund :cry: 00.30 fick jag lämna mitt lilla hjärta Kittie på Blå Stjärnan i Gbg. Efter röntgen och dropp skulle hon in på en omfattande...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 266
D
Övr. Hund Pappas underbara Ante gick över regnbågsbron i fredags morse. Han hade varit med pappa på jakt under tisdagen och fick en hjärnblödning...
Svar
9
· Visningar
1 696
Senast: dannilall
·
O
Övr. Hund Hej, vet ni någotnting om mun-operationer... Min hund har tidigare haft ett hem där man inte alls verkat bry sig om hennes tänder, och...
Svar
4
· Visningar
1 415
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Förlåt moderator, jag vet att jag nämnt detta i en tråd på äu, men problemet blev värre och jag tror att just denna bit kan få mer svar...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
15 311
Övr. Hund Nån som har en sådan? Det är dock till för katt eller liten hund.. det är denna jag menar; funderar på att skaffa en när...
Svar
6
· Visningar
6 683
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Nu är hon äntligen här.... Hon är en mycket kavat och modig tjej som tar det mesta med ro. Vi har åkt bil i 60 mil och flugit...
Svar
12
· Visningar
944
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund har suttit och kollat lite på annonser hit och dit...dock rä de mycke epngar de rör sig om att skaffa hund! bör jag backa när de är...
Svar
11
· Visningar
1 064
Senast: escodobe
·
L
Övr. Hund jag har jättemycket grodor och paddor hemma. de är överallt :confused: finns det nått sätt att slippa dom? jag vill ej utrota...
Svar
1
· Visningar
1 466
Senast: Duvan
·
T
Övr. Hund Ville bara dela med mig lite av några fina bilder på min speedy :) En snart treårig ETT hane http://trolli2000.spaces.live.com
Svar
12
· Visningar
1 554
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Här är lite nya bilder på min snart 16 månaders tik. Just nu skendräktig. Väger nu 40 kg vet inte mankhöj med ca 60 stor dam...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 174
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund kan inte tro det!!! 2:a segern i rad! våran 4½ månaders am cockervalp var på sin andra utställning och tog sin andra raka seger i...
Svar
9
· Visningar
1 085
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Har nu kommit in en period då jag hemskt gärna vill ha ytterligare en hund. Jag vet att det säkert är en dum idé. Vi har en hanhund...
2
Svar
28
· Visningar
2 090
Senast: Minerva
·
A
Övr. Hund Jag vill veta allt om era erfarenheter om raserna. Jag har ju en blandis som är blandis mellan just de här två raserna. Jag funderar...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 401
Senast: Piraja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka