Håll tummarna för Kittie.

Sv: Håll tummarna för Kittie.

Men fy fasen....

Det sista jag hörde av dig var att hon spydde och jag sa : STRUNTA I ATT AVVAKTA, ÅK IN ( suck, jäkla veterinär )

Sedan läste jag tråden nu när jag klev upp och höll på att sätta morgonkaffe i halsen..

Jag håller alla tummar och tår som bara går ....

Usch, det där lät otäckt.Man kan undra vad hon hittat och satt i sig för något.Hoppas allt går vägen, jag håller tummarna hårt för er.

Åh, fy fan, det lät läskigt!! Hoppas att hon tar sig igenom det här nu, och att det läker som det ska! Håller alla tummar och tår här!

Tittar in i tråden titt som tätt, och hoppas på att du kommit med glada besked!

Hoppas, hoppas allt går bra, och att tösen snart är på benen igen!

Glöm inte ta hand om dig själv också, så att du orkar.

Jag hoppas att din frånvaro i tråden tyder på¨att du hämtat hem din hund, och att hon mår bra!

Hoppas verkligen verkligen det!

Jag tror Jessica ligger och sover för tillfället då hon inte sovit något i natt och att det är därför ni inte fått något svar ...

Försöker komma i kontakt med henne nu så att jag kan uppdatera Er om läget ...

åUsch vad hemskt!
Hoppas verkligen att allt går bra!
Håller tummar och tassar och skickar en bauta stor tröstkram!

Efter en sådan operation får man INTE hem sitt djur några timmar efter operation. Det blir ett antal dagar inneliggande varav de första med största sannolikhet på intensivvårdsavdelning. :) fast för djuret :(

TS: Skönt att op ändå verkade gå bra! Hon får den bästa av vård, det lovar jag dig! *kram*

Så allihopa! Tack för allt snällt ni skrivit.

Veterinären har ringt. Eftersom det inte var några flisor att plocka ut, utan en lååång elastisk tråd av något slag så fick dom öpnna henne på lite mer ställen.

Men op verkade ha gått bra. Hon låg med dropp, antibiotika och smärtstillande nu lilla damen.
Så även om hon är väldigt omtöcknad så har hon inte ont.

Veterinären ringer mig imorgon igen om inget akut inträffar.
Hon kommer att bli kvar minst 3 dagar :cry:.
Imorgon kommer hon att få börja med en specialdiet och det är då dom får se om allting "håller ihop", så det mest kritsiska för ev. infektioner osv är mellan dag 2-4 om jag förstod allting rätt.

Usch, stackars lilla snuttan..

Äsch, så långt tänkte inte jag! :o

TS: Skönt att hon lever, och fortsatt lycka till!

Usch så tråkigt, men skönt att op gick bra... Hoppas hon fixar resten oxå utan infektioner å sånt trist.... Usch de e så hemskt å lämna hunden på djursjukhus man kan f*n inte slappna av förrän dom e hemma igen..... Som sagt hoppas allt går bra nu....

Håller tummarna för att allt går bra när hon får börja äta igen och att allt fungerar utan komplikationer framöver.

*styrkekramar*

Oh vad söt hon är. Vi håller tummar och tassar här för henne. Skönt att operationen gick bra och hoppas att allt nu efter också går bra.

hoppas allt går bra nu...
fast det värsta kanske redan är gjort?

håller alla tummar och tår!!

kram

Liknande trådar

F
Hundhälsa Fick för ca en timme sedan ett samtal från uppfödaren till min och sambons vovve, Basse. Han har varit på strömsholm under dagen. :cry...
Svar
10
· Visningar
1 297
Senast: Lager
·
Hundhälsa Hela familjen har varit i chock den senaste veckan. Vår knappt två åriga Kooiker tik gick från fisk till död på bara några dagar...
2
Svar
35
· Visningar
7 219
Senast: Eohild
·
Distans Det vart en oväntat lång dag! Bestämde mig ju (med hjälp av er här) att rida hästen jag fått låna som var nyskodd på Rönningeritten. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: movgli
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
2 017
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka