Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Z
  • Låst
Övr. Hund Ser alltid på detta program och han lyckas alltid till 100%. Det måste ju vara så att han misslyckats nån gång, som inte visas i TV...
2
Svar
37
· Visningar
3 386
Senast: Jadzia
·
K
Övr. Hund Ni som inte har kombi hur åker era hundar? Skulle de funka att lägga en bur ändå? (har liiiten hund)
Svar
14
· Visningar
1 733
Senast: jappisen
·
F
Hundträning Hur började ni träna er nya hund i agility? jag vill gärna träna och tävla i det när min hund (rottis) kommer :rofl:
Svar
13
· Visningar
1 185
Senast: Rouise
·
3
Övr. Hund ... min Elvis gick bort idag. Jag hade typ gått vidare och sluta tänka på det varje dag, men nu är det precis som det var efter han...
Svar
8
· Visningar
820
Senast: 3mmaaa
·
F
Övr. Hund Vår hane ska kastreras på torsdag. Vår förra hund opererades och efter det blev hon aldrig bättre och tillslut fick vi avliva henne. Är...
Svar
12
· Visningar
967
Senast: Falskhet_
·
Övr. Hund Som rubriken säger så fick en kompis hund inte följa med in på ett fik idag, servitrisen hänvisade till att det finns så många...
2
Svar
30
· Visningar
2 716
Senast: CA
·
Övr. Hund Hejsan, jag har en hund på 10 månader som inte sväljer allt vatten som han dricker, utan låter det rinna från munnen och ut över golvet...
Svar
13
· Visningar
1 368
Senast: Bubbla
·
Övr. Hund Ja ni som har eller ska skaffa den vackra rasen, kan ni va goa å lägga upp bilder å sånt om era hundar? Känner att jag gärna vill prata...
2
Svar
31
· Visningar
2 216
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund Satt precis o läste igenom den andra tråden gällande elhalsband och diverse påståenden om CM. Vissa saker förstår jag inte (kommer till...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 010
Senast: Itchie
·
D
Övr. Hund Som rubrken lyder: Tips på hur man lär hunden trava vid sidan utan att slå om i galopp (stavas?)?
Svar
6
· Visningar
2 242
Senast: Centaur
·
Övr. Hund Är det ngn här som har dåliga erfarenheter av Royal canin till sina rottisar??
Svar
4
· Visningar
633
Senast: Bubbla
·
Övr. Hund Ni med hundar som lätt får eksem nu när det börjar bli blött och fuktigt ute! Några tips hur man ska kunna undvika det?
Svar
1
· Visningar
619
Senast: solkristallen
·
Övr. Hund :cry: I morse så kräktes lillan 5-6 ggr och hade svårt att bajsa så vi for direkt till veterinären ... Zaga var väldigt väldigt...
2
Svar
27
· Visningar
3 412
Senast: Miao
·
E
Övr. Hund hej!! jo, jag har en liten konstig fråga.... hur väljer du ras? kör du på utseende (tror ingen gör det (hoppas ingen gör det)) eller...
2
Svar
25
· Visningar
2 136
Hundträning Japp, nu har vi haft kräket i snart 2 månader, tiden går fort och det slog mig att gris-Ollen inte haft en egen bildtråd ännu, så då är...
Svar
15
· Visningar
1 394
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Har ni bukefolk nå´t bra tips som kan lindra mot kennelhosta, det låter ju för hemskt när vovve sätter igång!! :crazy: Han är...
Svar
9
· Visningar
6 031
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Finns det någon därute som äger riesenschnauzer eller har erfarenhet av dem? Jag är ute efter kennlar med gott rykte. Gärna í huvudsak...
Svar
19
· Visningar
3 322
Övr. Hund någon som har nåt erfarenhet av detta foder?
Svar
1
· Visningar
639
S
Övr. Hund Igår var jag ute och gick i skogen och jag mötte ett par som undrade om jag hade sett deras rottweiler som sprungit ifrån dom. I en hel...
2
Svar
21
· Visningar
1 956
Senast: escodobe
·
W
Övr. Hund har själv inte hund just nu, men andra jag känner använder uttrycket "fot" eller liknande när de vill att hunden ska gå bredvid...
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: Krasux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka