Orolig, min lilla tjej är inlagd hos Veterinären :(

Sv: Orolig, min lilla tjej är inlagd hos Veterinären :(

Vad skönt att allt gick bra.
Så där blev det för en av mina valpar sist. dagen före nya matte och husse skulle hämta henne så fick jag åka in akut med henne.
Det var också en släng av kolik trodde dom, eller om hon råkat få i sig något olämpligt (mamma hund var proffs på att äta det ena och det andra ute, så det gällde att hinna stoppa henna att lägga upp tilll valparna)

å va skönt att det gick bra! det är banne mig inte mer än rätt att du ska glida runt på ett bananskal resten av ditt liv! många pussar till kultingen från oss :)

Pussar henne från Er när hon sover för nu i skivande stund har hon bullfnatt ( HJÄLP )

Haha

Åh vad underbart att det gick bra och att gullestridsgrisen är hemma igen :love:!!

Hihi ja visst.. Jag är världen lyckligaste pöltorkare nu ( hon fick ju dropp och kissar kopiösa mängder )

:) Hur går det med Homer ?

Skönt o höra att allt gick bra!

det är det som är det bästa med Stridsgrisar o ministridsgrisar dom är tåliga som få.

Haha

När vi lämnade lilla damen så såg hon ut att vara nära att ge upp... :(

Men när veterinären ringde hörde jag direkt att dom ville bli av med henne..

Veterinären skrev:
Zaga vill åka hem nu, hon håller på att bryta sig ur vår gallerbur ..

Så när vi kommer dit så kommer en Bulle i 100km/h emot oss och nu har det varit fullt ös medvetslös här hemma..

Haha och värst var hon just när matte skulle se på Greys Anatomy = Typiskt...

;)

Han ligger så trött och nöjd brevid mig i soffan och kollar på film :D! Han har haft en hård dag idag, har bl.a. blivit introducerad för hårtorken med tanke på det framtida regnrusket som hösten brukar ta med sig :idea:. Han tog det hela med ro, verkade tycka att det t.o.m. var skönt med varm blåst på den regnvåta pälsen :love:.

Och jag kan ju säga att jag fått torka en och annan pöl också, trots att min kille inte fått ngt dropp.... :angel:. Men men, det tar ju lite tid fördem att acklimatisera sig, och jag har märkt skillnad på rumsrenheten bara på dessa två dagar :banana:!

Fast jag ska eg inte klaga, jag kommer att få VÄRLDENS snyggaste vadmuskler och armmuskler på höger arm efter att ha sprungit i trapphuset med honom på armen ;).

Liknande trådar

Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
5 465
Senast: fejko
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 258
Senast: WildHorse
·
Hästvård För ca 4 år sedan blev min då 7 åriga Nelly diagnostiserad med "kronisk kolik". Detta efter att veterinären blivit kallad i snitt en...
Svar
17
· Visningar
2 773
Hundhälsa Får varna för ett långt inlägg.. Behöver skriva av mig och samtidigt få råd från andra hundägare.. Har en jack russel tik som är 12,7 år...
2
Svar
26
· Visningar
6 344
Senast: Maddix24
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka