Hur gör man i detta fall? (uppfostran)

Sv: Hur gör man i detta fall? (uppfostran)

Men, det är ju just de där vovvarna som man älskar allra mest, eller hur:love:

Sv: Hur gör man i detta fall? (uppfostran)

Ja, och han är faktiskt lätt att ha att göra med.
Det gäller bara att inte bli nonchalant. Han rymde ifrån min PV en gång.
Jag var ofta på honom och påminnde om att han måste vara skärpt och pv trodde han hade koll "Jag har ju gått ut med honom i över ett år, och han har ALLTID kommit. Han vet att jag är lek och godisfarbron" men en dag var någontings lockelse för starkt och husse kanske inte helt uppmärksam och han pös som en avlöning. Han hittade husse igen efter ett par minuter. Men ändå.
Han har longerlina på hunden sen dess om han inte har hunden inom ett par meters håll och 100% fokusering.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 609
Senast: fixi
·
P
Hundträning Min väninna,P, som önskar att jag frågar här, har en 1,5 års tik, blandras Azawakh och Akita Inu, V. V är räddad från en bakgård, har...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 729
Kropp & Själ Ursäkta den luddiga titeln, tänkte rätt länge men kom inte på något bättre. Ber också om ursäkt på förhand för att det här troligtvis...
2
Svar
20
· Visningar
2 471
Senast: Exile
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 346
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka