Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men quick fixes är väl precis vad familjerna han hjälper behöver eller? De har kämpat med sina älskade hundar och ändå inte lyckats. I vissa fall har de rent utav farliga hundar, i sådana lägen kan jag inte se snabba lösningar som något negativt. Det handlar om vanliga "svenssons". Människor som vill ha familjehundar, inte som vill gå på lydnadskurser 1-2 ggr/veckan. De har gjort ett misstag från början (kanske skaffat fel ras och sedan misslyckats med uppfostran) och behöver en lösning på problemet, innan hunden hugger och orsakar allvarlig skada.
Eller ta ut hunden ur rummet innan du monterar bort benen så sliper den bli rädd när du gör det. Voila.
Men fram kom den ju förr eller senare. Annars skulle ju inte CM kunnat träffa den, eller hur? Den måste väl dricka och äta också???
jag är också lite emot det här att HAN trycker ner hunden i skorna, sedan får ägarna ta över en för tillfället lite låg hund. istället för att han lär ägarna direkt hur de ska ta kontroll över situationen. det är vad jag kallar quick fixes, ett snabbt, men knappast hållbart resultat.