Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Jag blir helt nervig när min hund gäspar och avlutar gäspen med ett högljudt "gnissel"! Han gör det när han väntar på att få på sig...
Svar
18
· Visningar
2 153
Senast: Ninja77
·
A
Övr. Hund Är det nån som vet vad detta kan vara? Var till veterinären och fick antibiotika men den har inte försvunnit.
Svar
6
· Visningar
6 132
Senast: villi
·
Övr. Hund Min hund fick för någon vecka sedan en fästing på magen. Hon har nu slickat på den plats fästingen satt väldigt mycket, vilket har gjort...
Svar
1
· Visningar
1 250
Senast: Atoxa
·
M
Övr. Hund Hej När man ska anmäla till MH, vilka uppgifter ska man ha med då på sig själv och hunden:o:p Tacksam för svar:bump:
Svar
1
· Visningar
583
Senast: Combine
·
Övr. Hund Hur går det med era valpar? Här hemma går det jättebra! Min PVH blir 12 veckor på tisdag. Han håller på att lära sig att sitta och...
2
Svar
23
· Visningar
1 697
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Tjena hundmänniskor, ni som har schäfer eller hundar i den storleken vad har ni för längd på era halsband? 50... 60? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 306
Senast: Rotterö
·
C
Övr. Hund Vår tax har parat sig med vår basset griffon tik. Hon har bara löpt en gång förut när hon var 2 år, nu är hon 4 och första gången märkte...
Svar
17
· Visningar
1 636
S
Övr. Hund hm ja jag sitter o klurar på lite frågor angående en tipspromenad. ska vara hund relaterade frågor. o det står helt still. nån som har...
Svar
3
· Visningar
1 795
Senast: attempt
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=V5Z7j5-4DRo
Svar
5
· Visningar
731
Senast: attempt
·
Övr. Hund Har ni någonsin hört talas om att det finns en blandning mellan Dvärgpinscher och Shetland Sheepdog? Hur ser de ut? Hur är de i...
Svar
6
· Visningar
918
Övr. Hund Min syster har just träffat en kille eller snarare man ska man väl säga när han är 38, i vilket fall som helst så har han en vuxen (4...
2
Svar
31
· Visningar
2 168
Senast: Cämz
·
Svar
9
· Visningar
1 572
Senast: Rie
·
Övr. Hund haha, ibland kan man ju inte få nog av sina hundar. Jag satt här vid datorn och skrev när jag körde en duns från köket, så jag gick dit...
Svar
9
· Visningar
1 070
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Lite tidigt ännu, men är det någon här som tänker komma över till Åland?
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: Spói
·
Övr. Hund Va är det för fel på folk? Helvete rent ut sagt vad jobbiga vissa är. Jag tycker att det hör till vanligt vett att man inte lockar på...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 458
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vissa människor! Det är ju så man får nippran.. Skulle ut och festa lite, alldeles nykter, och klapprade iväg med mina klackar (små...
Svar
2
· Visningar
1 117
Senast: Denver
·
Övr. Hund Så nu vill jag veta! Vilken är din favorit ras? Vilken gillar du minst? Alla användare får 20 poeng värav 10 är + poeng & 10 är minus...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
7 594
Senast: boccia
·
Övr. Hund Jag vill verkligen ha en!! Hur f*n lyckas man få tag i en? Hittar ju inte en enda, och då har jag även sökt efter en vuxen eller att...
Svar
14
· Visningar
2 450
Övr. Hund pojkvännen och jag ska skaffa hund när vi känner att vi har tid (inte så långt bort i tiden hoppas jag) pojkvännen vill då ha en...
Svar
11
· Visningar
1 259
Senast: jaha ja
·
Övr. Hund Sitter här och är lite fundersam och funderar på hur man som uppfödare tänker i sin uppfödning. Jag är ju ingen uppfödare själv och är...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
9 543
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka