Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund vad har ni för knep för att underlätta vardagen för er älskling? Jag har satt nattlampor i huset och han har fått en ramp vid trappen...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Rie
·
N
Övr. Hund Hej! Jag går i tankar att skaffa mig en dansk-svensk gårdshund. Är det någon som har en sådan?Hur är dom iförhållande till jack russell?
Svar
9
· Visningar
814
Senast: boccia
·
H
Övr. Hund Finns det någon som har en tyst schäfer? Alla säger till mig att alla schäfrar e riktiga pip djur. Och ja min e ju rätt pipig och...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 531
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund en hund som hugger en annan hund - vart huggen den? hugger den på ett valt ställe, eller hugger den var den än får tag? eller spelar...
Svar
19
· Visningar
2 142
Senast: syrran
·
Övr. Hund Jag har en blandrasjycke på 6 år. Han är världens goaste familjehund, men han klarar inte av att bli själv. Finns något framme så han...
Svar
16
· Visningar
1 394
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Om det fanns ett hundfik där ni fick ta in era hundar, fika tillsammans med kakor åt er och hundgodis åt vovvarna - skulle ni gå dit då?
2 3
Svar
44
· Visningar
6 997
Senast: Josef
·
M
Övr. Hund Jag såg en annons om en jämthundstik som skulle omplaceras som sällskapshund då hon inte dög som jakthund. Finns det ngn här som har...
Svar
11
· Visningar
16 276
Senast: Clintan
·
A
Övr. Hund Nu känns det som vintern lurar runt hörnet, ialla fall är det mörkt och reflexerna borde tas fram. Jag köper dom här mjuka reflexena...
Svar
16
· Visningar
1 166
Senast: Isis2
·
H
Övr. Hund ja vad har ni för hundar? kollar folk på er när ni kommer på stan? Jag har en Dalmatiner, bordercollie och en schäfer. Och det ser...
2
Svar
30
· Visningar
2 152
Senast: Otter
·
Övr. Hund Hur gör man för att lägga ut ett busenkelt spår för vovve som aldrig spårat förr? bor nära en park där det redan finns miljoner dofter...
Svar
15
· Visningar
1 673
Senast: jaha ja
·
T
Övr. Hund Är det någon som vet om det finns torrschampo eller något annat till hundar.Skulle vilja veta om det finns precis som det finns till...
Svar
16
· Visningar
2 044
Senast: trav
·
Övr. Hund Pappas JRT har slitit av sitt korsband i bakknäet. Han är opererad och har fått ett nytt korsband. Men nu börjar rehabiliteringen. Hur...
Svar
8
· Visningar
3 020
Senast: glee
·
T
Övr. Hund Jag skulle vilja ha tips hur jag går tillväga när jag tänker ställa ut min dobbis, som fått goda vitsord från andra som har begripit sig...
2
Svar
20
· Visningar
2 030
Senast: trav
·
Övr. Hund Jag har precis pratat med min uppfödare... Tyvärr så har lilla Survivor precis dött :cry: Hon hade börjat andas konstigt och fått...
2
Svar
21
· Visningar
1 684
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Jag har hört att Gekås i Ullared säljer hundprylar. Vet ni vad det är för prylar de säljer och vad det är för kvalite? Har ni köpt...
Svar
3
· Visningar
1 216
Senast: attempt
·
A
Övr. Hund Min ena tik, 1,5 år är halt :( Jag har kännt igenom hela benet och verkligen tryckt men hon har inte visat ett enda tecken på obehag...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: aenglah
·
I
Övr. Hund Hur får man sin hund att kasta sig ner på komandot ligg? eller tja han behöver väl inte kasta sig ner, men det vore ju skoj om han kunde...
Svar
11
· Visningar
3 957
Senast: IrishDraft
·
B
Övr. Hund Sökte efter en sånhär tråd men hittade ingen. Lägg in era bilder när ni har badat era hundar, de har varit ute och badat och...
2
Svar
23
· Visningar
1 955
Senast: movi
·
M
Övr. Hund Hejsan. Jag funderar på att skaffa en Leonberger. Jag är väldigt van vid hundar då vi har haft det inom famlijen i hela mitt liv. Men...
Svar
10
· Visningar
1 819
Senast: MontéBruden
·
B
Övr. Hund Var en tråd om en blocketannons om valpar (chihuahua/papillon/yorkie?) men bilderna visar snarare schärfermix-valpar med kraftiga ben...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: BeastieBabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka