Olika kombinationer!!!

Sv: Olika kombinationer!!!

Dom där måste du väl ändå få många "titta, en mamma med sin valp"- kommentarer av folk?:D

Dom där måste du väl ändå få många "titta, en mamma med sin valp"- kommentarer av folk?:D

Oh ja. :D
Får ofta förklara att det inte alls är samma ras och att den lilla är fullvuxen, många misstar henne för en valp. Kanske inte så underligt med hennes beteende. :angel::rofl:

jag har en grandis..och ja..folk tittar och skrattar. har han ocskå med mig när jag rider och får ofta kommentarer om att han kunde varit en häst!

Nu har jag ingen hund, förut hade jag cairn-terrier och västgötaspets, efter det en bullterrier. Uppvuxen med dalmatiner, komondor o cairnterrier

Jag har en pudel. Många tittar på honom då man är ute pga hans frisyr och färg. Många är inte vana vid att se långhåriga pudlar som är rakkammade och många frågar vad det är för ras.

Vi har en golden retriver och en JRTC-russell.
smillabella.jpg

Jag har en blandras tik och det är många som brukar stanna och fråga vad det är för ras.

Felicia
24181_1190979941.jpg

11508808.jpg

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 933
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 246
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 445
Senast: Trassel12
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 930
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka