Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund ... Funderar, hur stor betydelse tror ni att det har för valpen att ha kullsyskon? Jag tänkte, valpar leker, busar, halvbråkar och...
2
Svar
22
· Visningar
7 127
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har en fråga angående foder och alla sorter som finns på marknaden! Jag har alltid fodrat med royal canin och tycker det funkar bra...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Vill ha alla råd och tips jag kan få! Ställer ut för första gången officiellt i Växjö. Funderar på hur man ställer snyggast. Min...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: movi
·
B
Övr. Hund Stod häromkvällen på min balkong och såg hur fyra invandrarkillar trissade en liten pitbullvalp.Tillsist var den så uppkörd att den...
Svar
14
· Visningar
2 285
Senast: marieka
·
Övr. Hund Men gud snart ger jag upp :cry::crazy: Tidigare idag var vi ute i Slottskogen och lekte med Zaga, som alla valpar stoppar hon i sig...
Svar
10
· Visningar
998
Senast: glee
·
Övr. Hund på min hund:o Man är gammal och lat när man är 7:D Man är stel och lat vid höfledsfel:eek: Man är fet och lat efter livmoderop:o och...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: aysha
·
Övr. Hund går ju oftast dräktig 60-65 dygn. Stora kullar föds ju ofta tidigare. Men det ja undrar är, Hur mkt tidigare är normalt? Innan 60 dygn...
Svar
6
· Visningar
10 986
Senast: sommarvind
·
Z
Övr. Hund idag blir det många hundtrådar från mig, men jag verkar ha bunkrat upp en hel del verkar det som :rofl: nu gäller det en av mina andra...
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Jag har fastnat för 2 hundraser, Basenji och Dvärgpinscher. Det svåra är att välja vilken av dem man ska köpa. Jag har kontaktat en...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: Turali
·
Övr. Hund När ska man börja träna valpen? och vad? Min chihuahua valp är 9v gammal och det vi tränat är "sitt" vilket gått bra faktiskt, han...
Svar
17
· Visningar
1 108
Senast: liten82
·
Övr. Hund Kan det vara så att valparna ser död ut men ändå lever? min kompis har sin första kull idag och två av dem är tydligen döda.. är de...
2 3
Svar
44
· Visningar
11 060
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Det är snart fyra månader sedan min fina, fina lilla vän blev överkörd... usch vad jag saknar henne! Jag knåpade ihop en liten film...
Svar
12
· Visningar
913
Senast: Zita
·
Övr. Hund Jag tror jag dör-Bibbis Kan dö! Jag måste skriva av mig! Åkte till mamma och pappa idag, och jag tackar GUD att jag lämnade Gobbi (min...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 558
Senast: Kalinsi
·
H
Övr. Hund Det är så att jag nu, över natten är vakt åt en kompis hund. en liten shetland sheepdog tös på nåt få år och nu ikväll lyckades hon få...
Svar
12
· Visningar
2 445
R
Övr. Hund Hej! Jag ska försäkra min nya valp. Jag har dock en undran om de olika självriskformerna. IF har en fast självrisk på 2500 kr och 100...
2
Svar
24
· Visningar
2 018
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Vår ena tik fick valpar i våras. Efter detta har hon sakta förändrats. Hon vaktar mer, hysterisk på mat, går upp i vikt och har nu...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: Welsh
·
O
Övr. Hund Mina valpar Piggy (Beige) och Ziggy (Brun) är bröder och är ägare av bägge. Piggy är högst i rang, han är även störst och mest...
Svar
9
· Visningar
756
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Hej! jag ska köpa rottweiler till våren/sommaren hade jag tänkt. och du skulle det vara mycket bra med lite goda råd på vägen. vad...
Svar
17
· Visningar
1 544
Senast: Rotterö
·
L
Övr. Hund Jag undrar om någon kan hjälpa mig för jag får så olika svar. Kanske någon som har erfarenhet av detta. Vill få ordning på honom som är...
Svar
6
· Visningar
1 715
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund hur är det egentligen?? ska man leka "kamplekar" med hunden?? fått lite olika svar på det här så nu vänder jag mig till alla kloka...
Svar
12
· Visningar
4 330
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd