Ögonbryns-serum??

Otherside

Trådstartare
Som lite "meningslös" motvikt mot annat viktigt i världen just nu: Har någon här testat ögonbrynsserum? Alltså Xbrow, likt Xlash? Och fungerar det? Mina ögonbryn är i princip obefintliga numera, efter att alltid ha varit rejäla och mörka. Nu finns bara glesa strån kvar, ffa utåt sidorna. Jag vet att Xlash faktiskt fungerar - min dotter använde det och till och med jag såg skillnad! Men nu har jag använt Xbrow nån vecka och ser typ inget alls. Beror det på att jag passerat nån slags åldersgräns där det är kört? Typ? Eller är jag för otålig?

Som lite "meningslös" motvikt mot annat viktigt i världen just nu: Har någon här testat ögonbrynsserum? Alltså Xbrow, likt Xlash? Och fungerar det? Mina ögonbryn är i princip obefintliga numera, efter att alltid ha varit rejäla och mörka. Nu finns bara glesa strån kvar, ffa utåt sidorna. Jag vet att Xlash faktiskt fungerar - min dotter använde det och till och med jag såg skillnad! Men nu har jag använt Xbrow nån vecka och ser typ inget alls. Beror det på att jag passerat nån slags åldersgräns där det är kört? Typ? Eller är jag för otålig?

Jag tror på det sista 😉
Det brukar ta betydligt längre tid än en vecka att se resultat 🙂
Vill du inte fortsätta med xbrow annars ett billigare alternativ i form av vanlig ricinolja (apoteket), blandat med lika mkt av en lättare olja + några droppar rosmarinolja. Toppen för hårväxt överlag.

Ricinolja! Använder det i perioder på ögonbryn och fransarna. Fick sluta med det på fransarna för de nådde upp en bra bit på ögonbrynen 😂 nu är det nog dag börja igen. Men ricinolja är skitbilligt och har (för mig) funkat sjukt mkt bättre än diverse dyra serum.

Ricinolja! Använder det i perioder på ögonbryn och fransarna. Fick sluta med det på fransarna för de nådde upp en bra bit på ögonbrynen 😂 nu är det nog dag börja igen. Men ricinolja är skitbilligt och har (för mig) funkat sjukt mkt bättre än diverse dyra serum.
Hur applicerar du det på ögonfransarna?

Tack för hoppfulla svar! Jag undrade mest kring huruvida sånt här verkligen fungerar eller om det är hittepå? Om man, som i mitt fall, som lite äldre fått allt glesare ögonbryn, beror inte det på att hårsäckarna lagt av, kanske rentav dött? Går sånt att återställa?

Det där medlet som män använder för att få tjockare hår, fungerar det med? Minns inte namnet, Rogaine eller nåt. Mitt hår är mycket glesare i de där berömda "vikarna" och blir det värre kommer det inte alls att se trevligt ut.....

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka