Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag har precis pratat med Malin, Tikentar emot valpen men hon tkr det är lite läskigt när hon ska dia.. men det kommer nog att bli bra det med
Lilla Lily är en bestämd mamma, Chessen får INTE komma i närheten ^^
Och hon va väldigt vacker sa hon oxå Så bilder kommer inom kort
det är en Jack Russell
Nä, den ena är snart såld ska inte ha kvar Ori.. Han e för stor för mig
åsså har jag ju tiken Tilly, som kanske ändå inte lever så länge o efter att hon har gått bort så kommer jag bara ha 1 hund i minst 2 år
Ok, så skönt, då ska det väl förhoppningsvis gå bra för den lilla. Förmodligen var väl Lily ganska stressad igårkväll, kan hända det var därför hon inte var en idealisk mor direkt...
Jaha du..
Förhoppningsvis går det bra.
Men inte för att jag vill skrämas, men det har hänt att man mist en hel kull när man låtit folk komma dit innan valparna har fått lite imunförsvar.
Du kan liksam aldrig veta vad du har med dig på kläder och annat
Och även om tiker känner dig väl, så är du ju inte hennes matte och du kan oro henne.
Det hon framförallt nu behöver är lugn och ro med sin bebis
det är klart att jag vet det.. kommer inte att åka dit det första jag gör.. men ja, jag vill ju iofs att valpen ska få imunförsvar å shit...
Väntar nog nån vecka ändå
Fast bästa vänninnan är ju också en av de närmaste i familjen tycker jag, kanske t o m mer än nån annan eftersom de kanske träffas mer än tex syskon gör. Och tiken känner henne antagligen väldigt väl + att även de närmaste kan ju släpa hem smittor..
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.