Busted! Vad har dina gjort att förtjäna titeln "Bad Dog"?

Sv: Busted! Vad har dina gjort att förtjäna titeln "Bad Dog"?

*kl*

vi hade en liten sköning som brukade få smaka på pannkakor när mamma gjorde det. det var bara så att den lilla tog de kalla pannkakorna och bäddade ner de i våra sängar, aningen långt ner under täcket eller under kudden. lagom myskigt att krypa ner och det ligger en kall degig pannkaka där. :eek:
syndes inte heller att hon varit där och bäddat om.. :rofl:

Gwinnie (JRT:n) åt upp 2 brev dragit ner pizza från vards rums bordet och ätit det i hela husen och bajsat i duschen och kissat på mattan en gång när hon var hemma själv

Inga bilder, nej...men BC-korsningen hittade en skål med två stora strutar med ischoklad i julas (2006) som hon svepte i sig. Veterinärerna vågade inte rekommendera kräkning då samtliga bitar var klädde i glatt färgade metallformar:crazy:...så det blev övervak ett par dygn. Hon klarade sig fint utan men ... Enda hunden som sk*tit trefärgat, eller???:cool:

Inga bilder, nej...men BC-korsningen hittade en skål med två stora strutar med ischoklad i julas (2006) som hon svepte i sig. Veterinärerna vågade inte rekommendera kräkning då samtliga bitar var klädde i glatt färgade metallformar:crazy:...så det blev övervak ett par dygn. Hon klarade sig fint utan men ... Enda hunden som sk*tit trefärgat, eller???:cool:

Nej då, min hade käkat balonger en gång och de blev trevliga färger att plocka upp:D

Vilken KUL tråd, den måste jag prenumerera på. Tyvärr har jag inte fångat våran buse på bild.
Kanske få forcera honom att göra något dumt så att jag kan visa en bild ha ha.

Jag har tyvärr ingen bild på eländet,jo hunden,men inte röran!
Men herregud vad han ställde till en natt,och jag hörde inget,men han slaktade en soppåse innehållande allt,sump äggskal,en kastad blomma och jord och gud vet vad..Slagfält när man kom ner på morgonen,i ren "ilska" kastade jag ut hunden på tomten och började städa,efter ca 1 tim ringde grannen på dörren och frågade om vi hade beställt en jordfräs..det går inte att beskriva i ord hur min blomrabatt såg ut efter hundens framfart..Jag tror jag hördes över hela kvarteret när jag vrålade...:devil:
Ja,han överlevde:p
http://www.pixbox.se/pic_show_id14713909.html

hahahahaha
får man fråga vad det var för ras på honom?

Hahaha... verkligen kul tråd!

Har två collie hemma, kommer inte ihåg ålder på dem när detta skedde men inga valpar i alla fall!

Det var till jul vi skulle sätta ihop ett pepparkakshus, slutade med att först blev min bror arg och gjorde sönder en sida, sedan blev mamma arg och gjorde sönder en annan, till slut låg nästan allt i delar. Men vi samlade ihop oss och på nåt sätt fick vi ihop pepparkakshuset! Morgonen därpå när vi vaknade stod det ett tomt fat, och lite bomull på golvet. Och två oskyldiga hundar!
Pepparkakshuset stod uppe på en buffé! Men man når långt när nåt är förbjudet!
Kan ju säga som så att dem var inte så bra i magen den dagen!
Men dem överlevde! :rofl:

*kl*

Med min gamla hund gjorde jag misstaget att jag hadehenne i sängen som valp, och när hon var runt året kom jag på att jag ville ha ett framtida samliv utan henne, så jag började med "avvänjning". En morgon när jag satte mig vid tvn för frukost hittade jag en överraskning, mitt på bordet låg nämligen en bajs.

jordfräs...:rofl::rofl: den var bra.:D

Mina kolla för vatten ledningar hit och dit.

Jag bor i lägehet med uteplats mot skogen, släppte ut hundarna på en "latrunda" i förrgårkväll, alltså, öppnade balkongdörren "varsågodade" hundarna och stod och höll koll från uteplatsen.
Dom kom som vanligt i full fart när jag ropade in dom, och jag gick lugnt och la mej framför tvn.
Normalt brukar det alltid vara lite bus i lägenheten efter kvällsrundan, men denna kväll var det väldigt lugnt..

Och lugn den tidpunkten betyder ofta något mindre bra:crazy:

Och jodå, jag hittade Eya liggandes i min säng och tugga på en död fågel av modell STOR :eek:
I mörkret har hon lyckats få med den in, och ligger förnöjt och slaskar och kastar slemmiga fjädrar runt sej- vilket paradis- NOT!!!!

De var bara att bädda rent i sängen, ta bort bäddmadrassen, tvätta Eyas mun i såpa och ta ut den äckliga fågeln:crazy:

Sen finns övriga saker i mängder att ta upp, tuggat på kablar, skor, smutsiga underkläder, soppåsar osv osv osv

*kl*

I natt har min valp verkligen förtjänat bad dog titeln:crazy:

Hundskrället har tuggat sönder min hörapparat:eek:

Som tur är hittade jag delarna och det verkar som om han har nöjt sig med att just tugga:cool:

Väntar nu på att ringa hörcentralen när telefontiden börjar:crazy:

Jo hm jo min valp äh jo vad f-n säger man:eek:

Min hund var också till salu i natt..

Hon brukar sova hela nätterna och kissar därmed inte (hon har svårt med rumsrenheten). I natt kom en av pojkarna in och ville ligga hos mig, klockan 3. Då vaknade vovve och började tassa omkring. Matte häver sig ut i nattlinne och gummistövlar och kissar vovve men vovve vill inte kissa trots att vi gick tillfavorittoan direkt. Hon ville gå in och matte var inte svårbedd. Men så anade matte oråd och jodo...

Hon hade gått in och satt sig och kissat i köket :crazy:

Visst är de gooooooo!:p Vi är har precis passerat med den stadiet före veckan!:banana:

eeewwwwww yuck!:eek:Du din stackan.:angel:

Du på minne mig av två till:

Vi (min dotter) hade köpte de här katt leksak som ser ut som en mus med kanin hår och skulle städda up lite och plocka up saker somlåg på golvet och tog upp en av de leksaks mus att hitta på att det var en "äkta" en. Den fick en flygg tur ganska fort och sen var det att hämta papper att hitta den en gång till.

Och en annan gång så stog jag ute och pratade med min ganska ny svärfar (då) när min cattle dog hanne (då unghund) kom up till han med nåt i munen (älskar att folk ska kasta sak åt han) när min svär tar det, sen säger "ehhhhh? Jag tror de här kanske tillhör dig?" nu med mina använt trosser i handen.:o och värst var det fel "veckan" att det skulle hända, om ni förstår vad jag menar.:cry::o:eek:

Gotta love our Dogs!:love:

kl

Den för sin tålighet berömda mobilen Ericsson "Hajfena" är inte vorstehsäker!
Birkenstocktofflor x 3.
Mp3-spelare.
Bärbar cd.
Trägrind.
Bagaget på en bil.
m.m, m.m.
Och då har vi varit noga med att stoppa undan saker!

Roligaste och äckligaste berättelsen om tuggande hundar står dock min kompis för, hennes ena hund är lite tuggig om det blir tråkigt.
Hon kom hem och jycken ifråga hade tuggat upp innehållet i sopkorgen på toa, samt spritt ut det i hela nedervåningen.
Hon hade mens den veckan, need to say more?
Dessutom hade hon en bekant med sig när hon kom hem, inget trevligt alls ...

Käkat ca 20 st starka sömntabletter. Fick inte resultatet på bild då det var ilfart till djurkliniken, i med dropp sen direkt till Strömsholm.

Inget bildbevis men ni får tänka er synen :D
Husse kommer hem och när han öppnar yttersörren står soffan i hallen. Valpis ca 7 mån har bestämt sig för en ommöblering och släpat soffan från vardagsrummet till ytterdörren:eek:

Men vad kan man förvänta sig när morfar heter Devil och farfar Odåga? :devil:

Liknande trådar

K
Hundhälsa Halloj! känner bara att jag måste få dela med mig de här, känns bara så fruktansvärt hemskt och onödigt... :cry: vi tar de från början...
2
Svar
28
· Visningar
4 521
Senast: em-pirre
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 742
Senast: Shark
·
Hästvård Fbl har ju som det verkar fått magsår pga buttabehandling. Diagnosen är inte bekräftad med gastroskopi då man inte vill svälta honom i...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
14 615
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025