Många roliga bilder!
lilljessicah
Ja, det är fint här ute, och ja, vi har plats med en extra hus med 15 sängar skulle räcka, va? ...med samma utsikt.
Grana
Tack det är min dröm kök och hittills min mest favorit rum (fortfarande bygga om).
Min dotter verkligen tyckte om den bild, hon sa "Mommy, nu kan hästarna bor där inne!" tror hon tyckte det var väl halmade.
Toriryttaren
Var hönan på soffan också?
Visade mamma bilden precis. Vi pratar om att skaffa en hund till, nu plötsligt ångrade hon sig med risk för att få någon som slaktar halmbocken
Jag trodde det var jul grisen man ska var rädd om?
Noble McKen
Had en sånt dag en gång när jag hade först träffat min man vi både hade valpar (4 månader) och och till statoil 1½km bort sen direkt hem. Under tiden så drog dem upp alla mina golv plantar och tydligen sprang med de genom huset, sen tog de isär min dotters leksak som var type "beanbag" aktig, rev tidningar och på nåt sprickat fisk tanken. De sov när vi åkt, 15-20 min max. var vi borta.
och finalen var att en av de skit ett hög mitt i allt detta...
...they were NEVER left alone again.:smirk:
Glimfeather
:smirk:3 bilder är lika med massa? Hhmmm, how intresting. Ser du, man lära nåt varje dag. Att allt detta skede i ca 30-45 sec betyder att jag "tog tid"?
Fy på mig. Sen det var hennes första gång (som jag har sett) så bjuda jag på det. Och Faktum att hon sov tills flashet åkt upp, sen gick hon ner själv, gessa jag att hon vet att hon ska inte vara där.