Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Hur mycket motionerar ni era dräktiga tikar (eller tikar som förväntas bli dräktig)?;) Min tik är under helgen parad. Det är ju en...
Svar
10
· Visningar
2 960
Senast: Tie
·
Övr. Hund Är precis tillbaka från en kvällspromenad med vovven, är tänkt att den lilla rundan ska bli något regelbundet nu och gud va härligt det...
Svar
9
· Visningar
964
Senast: Blueeyes
·
M
Övr. Hund Jag har ett stort problem!!! min Amris tik fick valpar i helgen, efter de är hon helt galen, hon hatar sina valpar skulle nog bita ihjäl...
2
Svar
34
· Visningar
17 481
Senast: Zqathan
·
S
Övr. Hund Ja, jag är den ultimata hönsmamman! Men min gammeltik har börjat klia ena örat, och det är lite rött... Och hon sover mer än vanligt...
Svar
5
· Visningar
2 067
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Se och Njut! :bow: http://smg.photobucket.com/albums/v215/havanna/Film/?action=view&current=Glennthemovie.flv *Komentera gärna*
Svar
16
· Visningar
1 018
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund Hur ställer ni er till det? Har en ny hundrastare som gör sin första dag i morgon. Vi bor i samma kvarter och hon pluggar litegrann och...
Svar
9
· Visningar
3 299
Senast: Smillan
·
Övr. Hund Jag har världens häftigaste, goaste, smartaste, sötaste och allra allra bästaste hund! Vi var på Finnerödjaprovet idag i Örebro...
Svar
11
· Visningar
946
Senast: Novelette
·
B
Övr. Hund läste denna artiklen i lokaltidningen: http://hd.se/klippan/2007/09/25/grand-danois-hoegg-liten-terrier/ Nu har jag ingen erfarenhet...
Svar
9
· Visningar
1 088
Senast: xaheena
·
E
Övr. Hund man brukar ju säga att det är lättare att ha två katter än en, eftersom de underhåller varandra. är det samma sak med hundar? givetvis...
Svar
9
· Visningar
822
Senast: Glimfeather
·
M
Övr. Hund Var det någon som såg på grannfejden när det var om dom stackars hundarna ? jag var helt på hundägarnas sida. någon som håller med mig ?
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Novanna
·
Övr. Hund Ska börja jobba i stall och hunden ska vara med ganska mycket, kanske inte heldagar, men mycket. Då kommer jag ha honom lös, vilket inte...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Vilka smeknamn har era hundar blivit kallade av er, släktingar eller andra personer? Skriv också vad hundens riktiga namn är. Min...
2
Svar
29
· Visningar
6 828
Senast: boccia
·
C
Övr. Hund Vi funderar på en fralla, vad har ni för erfarenheter? :d
2
Svar
20
· Visningar
10 456
Senast: YaYa
·
Övr. Hund I skrivande stund ligger nu min hund under skrivbordet nere i källaren och skakar av skräck för att sopbilen är här om typ två kvarter...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: Estivuz
·
Övr. Hund Någon som är inne på dessa raser, eller i bästa fall båda? :) Jag har en underbar collieflicka och vill egentligen aldrig mer byta...
Svar
7
· Visningar
4 471
Senast: Bambi
·
Övr. Hund Jag o en kompis ska ner till sundsvall i helgen o kolla på utställning! :D Några fler som ska dit?? Vore kul o spana in några...
2
Svar
26
· Visningar
1 556
Senast: Prillan
·
Övr. Hund Kvällens på gående CMprogram. Kvinnan med boxern.... Jag är mållös
Svar
11
· Visningar
1 091
Senast: Ayumi
·
S
Övr. Hund Ska åka iväg nu i några dagar. Letade då lite annonser på blocket angående hundvakt. Hittade en svensk annons och skickade iväg ett...
2
Svar
26
· Visningar
2 094
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund Grannen har en hund, liten/liten mot mellan stor ras,jag misstänker att dom behandlar den illa,har gjort det länge,men nu genom väggen...
Svar
10
· Visningar
1 201
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Är det någon som har erfarenhet av långvarig kortisonbehandling på hund? Min oldboy - 10 år - ramlade ner för ett berg i somras. Slog...
Svar
10
· Visningar
2 806
Senast: Tussemaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V