bilder på era rottisar

Sv: bilder på era rottisar

Här är min Gamma som är 6år och hennes dotter Bumsa som tyvärr är död.
Sknt.jpg

Gamma i sitt esse.
Gamma.jpg

Gamma igen
Picture009.jpg

Med sina 2 bäsar.
004.jpg

Pluttarna .
016.jpg

Haha ja jag tänkte just på det, det är ju inte en kombination man ser så ofta annars :)

Jag kan säga att det är tur att min cocker är en liten tuffing, för hur snäll Maja än är så leker hon ganska våldsamt när hon är i gasen :D
Men cockern är betydligt tuffare psykiskt än vad rottistanten är :p

hehe kul att höra, här är detprecis samma :) Det går vilt till i leken men det är cockern som drar igång det :D

Tycker bilden på två biabäddar som tar upp hela hallen är så söt. :love: Min rottis ligger ofta så där bredbent. Han vill gärna bli kliad i ljumsken.

Här är min 11 åriga rottis tik Tequila. En väldigt speciell gammal dam. Tyska linjer.

15525049.jpg

15525357.jpg

Med "marsvinsvalparna"
15525360.jpg

Jag älskar snö...
15525536.jpg

Jag frös i stallet så jag fick låna ett ländtäcke
15525537.jpg

Galning (Filmjölk på läppen)
15525054.jpg

Det var allt från oss.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 678
Senast: fixi
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
777
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 645
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 937

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka