Bildtävling varje vecka!

Sv: Bildtävling varje vecka!

Min Chow Chow hanne Simba:

JNGNORPOIQOQQ0.jpg

JNESFRGNENQNP4.jpg

JNESFRJPDMMQP8.jpg

JNESFRJQOQFPD8.jpg

Min English Toy Terrier tik Kaisa:

JMRMRRFPDQJPN4.jpg

JMRMRRFSESCOG8.jpg

Min English Toy Terrier tik Linda:

JMQOKMLSCMDNM0.jpg

Men hallå slöisar blir det nån röstning eller?

Jag lämnar mitt bidrag och säger att Nikkis bild på sessan är den finaste.
Miljön är väldigt trevlig och hunden passar in, avslappnad och fin. Lugn och inte alldeles för rörig, hunden framhävs bra.
Kom igen nu och sätt igång och rösta!

S1035059.jpg

Jag gillar den här bilden på min bästa vän :) Den har säkert synts till i en del trådar:angel:

13131307.jpg

Hade jag valt efter enbart hundras som vackraste bilden så hade den här hunden vunnit alla priser. Det är den vackraste hund jag sett på länge, det finns en till av (nästan?) samma ras , men creme-färgad, sittandes vid en tjärn.
Dom får mig att smälta.:love:

Vad söta ni är:)
Finska lapphunden är verkligen en vacker hundras:love:

Vet inte om det är min hund som är creamfärgad av samma ras som sitter vid en tjärn :angel: :

5913516.jpg

Jag röstar självklart på den vackra svarta lapphunden. Den är ju helt otroligt fin!

:love:

Jooooo det är precis den hunden jag pratar om! :love:

Vackraste bilden jag sett på länge, hade den varit min hade den suttit ovanför soffan i jätte format.:cool:

Tack så mycket, kul att höra att du gillade bilden!

:)

Vet inte om det är min hund som är creamfärgad av samma ras som sitter vid en tjärn :angel: :

5913516.jpg

Jag röstar självklart på den vackra svarta lapphunden. Den är ju helt otroligt fin!

:love:

Måste hålla med, helt såld på hunden, typiskt lappisar ;)
Röstar:)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 678
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 261
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: igbest
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka