hur ska man göra?

Sv: hur ska man göra?

Du har inget lov i skolan då då? Jullov,sportlov,påsklov?

Kanske går att göra upp med uppfödaren så kanske det går att planera valpens hemkonst till ett lov?

Du har inget lov i skolan då då? Jullov,sportlov,påsklov?

Kanske går att göra upp med uppfödaren så kanske det går att planera valpens hemkonst till ett lov?

jo jag har lov dock föds kullen slutet av november/början på dec. har man något lov runt februari månad? (noll koll på sånt :rofl: )

Eh det är en privilegium att ha hund inte en rättighet därför ska alltid hunden gå först tycker jag! Vi väntade i 3 år med att skaffa hund för att den skulle slippa vara ensam, nu är hon 6 månader och har max varit ensam typ en halvtimme några gånger! Låt inte din iver gå ut över hundens välbefinnande!

Jag tycker det låter som om det faktiskt inte finns några större hinder nu.
Tinga valpen och vänta. (för väntar det gör man med råge när man väntar på att få hem sin valp.. *suck vad tråkig just den biten är.:p )
lycka till. :banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 444
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 262
Senast: Digbil
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 986
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 087
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka