Billie har börjat halta....

Sv: Billie har börjat halta....

Tröstkramar i massor. Det känns jobbigt nu, men du är stark som fattar det här beslutet för Billie. En dag kommer du kunna tänka tillbaka på alla era glada minnen tillsammans, och då kommer du vara stolt över dig själv för att du lät henne somna innan hon fick alltför ont.
Kramar om.

Sv: Billie har börjat halta....

jag har följt dina trådar om Billie på avstånd då jag själv har en hund med d-höft. Tycker du är oerhört stark som ser till din hund i detta läge trots motstridiga känslor... det är alltid tragiskt när en älskad vän ska lämna oss. Tillåt dig själv att sörja och låta "locket" vara av så länge det behövs.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 150
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: igbest
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 678
Senast: fixi
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: snöflingor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Valp 2025