Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Jag köpte en valp i söndags och vill ju självklart att vi skall vara tillsammans hela tiden åtminstone de två första veckorna. Men hur...
Svar
5
· Visningar
1 114
Senast: Austarla
·
Övr. Hund Viktig fråga, behöver hjälp snabbt! Vad gäller om ens hund (A) orsakar en skada på en annan hund (B) - hur ska man resonera ang...
Svar
7
· Visningar
1 259
Övr. Hund Min hund har feber 39,4. Hon är hård i magen eller känner ett obehag för hon försöker bajsa men det kommer inget alls. Det kommer...
Svar
8
· Visningar
1 123
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund när jag kom hem från praktiken idag så ser min hund så här i ögat!! :eek: vad är det?? det är ju sent så de e ju ingen vet som har...
2
Svar
31
· Visningar
7 306
Senast: Jadzia
·
K
Övr. Hund Jag skulle vilja ha ett intyg på att min hund har ett korrekt och fulltandat bett och tänkte passa på när han ska HD-röntgas. Hur går...
Svar
0
· Visningar
2 102
Senast: Kimz0r
·
U
Övr. Hund Är det nån här inne som har sin hund i tjänsten? Vad jobbar du (ni) med och vad har du (och hunden) gått för utbilding? Berätta görna...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Stallflicka
·
Övr. Hund Tredje hunden i rad som blivit feldiagnosiserad på Strömsholm; en av dp-valparna hade feber och kunde inte äta eller skälla (just de två...
2
Svar
33
· Visningar
3 253
Senast: Jozze
·
Övr. Hund Minns ni lilla tossan som hade hjärtfel och okänd pappa? Hon var ju pytteliten när hon föddes i jämförelse mot de andra i kullen...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: lakrits
·
Övr. Hund I lördag började min hund få ganska täta "anfall" av reversed sneezing. Under söndagen fick hon även hosta som är skrällande men utan...
Svar
3
· Visningar
1 940
M
Övr. Hund Tjaa, livrädd vovve helt klart. Att scähfrar ska vara en tuff ras stämmer inte på min lilla pojke, iofs så är han ju hälften siberian...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Mariika
·
Övr. Hund Är det ngn som använder eller har använt Orijen? Vad tycker ni om det? Bra Dåligt?? Har fått tips om att det ska vara ett bra foder.
Svar
8
· Visningar
869
Senast: peace
·
Övr. Hund Nu tycker jag att det är dags att visa upp mina fina killar igen, lilleman växer så det knakar och det är väl bara att inse att han inte...
Svar
13
· Visningar
1 277
Senast: Yeah
·
Övr. Hund hej! tror det är första gången jag är inne på hund här på buke, men jag hoppas att ni kanske kan hjälpa mig. Jag har en tik på 8...
2
Svar
22
· Visningar
2 213
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Någon här som har sin hund på dagis i uppsala? Ska börja arbetsträna nu i november och tänkte mig ett hunddagis. Tänkte om det finns...
Svar
0
· Visningar
1 193
Senast: Ammon
·
Övr. Hund Om du har fastnat för 2 alternativ som båda har någon fördel samt nackdel?? jag har en tik som ev ska paras och det är hennes första...
Svar
15
· Visningar
1 341
Senast: Ramona
·
J
Övr. Hund Är lite konfunderad på schäferhanen, som kastrerades för ca 5 månader sedan. Rottistiken är inne i sitt första löp ( hon är 8 månader )...
Svar
2
· Visningar
2 026
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund Är det någon som vet om man kan prata med någon vet online på djursjukhus som svarar på frågor??? :angel: För jag har rätt långt till en...
Svar
2
· Visningar
1 799
Senast: Rotterö
·
S
Övr. Hund Någon som ska dit ? Såg att PMet var ute nu, klockan 08:00 startar det. Väldigt tidigt, tur att vintertiden startar då :) Hur...
Svar
9
· Visningar
988
Senast: Priscilla
·
I
Övr. Hund Jag har hört att om en VUXEN hund slickar en annan VUXEN hund i mungipan så bekräftar han att den andra är överlägsen, har en film hemma...
Svar
3
· Visningar
7 116
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Detta kanske är en dum fråga, men det bjuder jag på isf. :D Jag har en blandras som jag funderar på att tävla lite lydnad med nu i...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈