Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har funderat på att skaffa hund till våren/sommaren, närmre bestämt vill jag ha en bullterrier. Nu har jag kikat in hos några...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund :idea: Har funderat på att låta min vovve Luna dra pulka i vinter :bump: Behöver nu alla tips & råd som jag kan få av er hundmänskor...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: MiiaLi
·
Övr. Hund Är det ngn skillnad på Hill´s Z/d ultra & R C Hyper allergic foder? Någon som vet? Har i samråd med veterinär bestämt att vi skulle...
Svar
6
· Visningar
895
Senast: belzebub
·
A
Övr. Hund hejsan! har funderat på att ställa ut min hund. men problemet är ju att jag är helt ny inom detta, vet inte hur jag ska göra och hur...
Svar
9
· Visningar
1 872
Övr. Hund Var o hälsade på ett gäng med skrynkliga,rynkiga ,ursöta Shar pei valpar:love:! VILL HA!!!!! Träffade även 3 vuxna individer av denna...
Svar
7
· Visningar
774
Övr. Hund jag och sambon "är" de flestas fördom:rofl: vi är piercade,klär oss som svärföräldrarnas värsta mardröm OCH till råga på allt har vi...
Svar
8
· Visningar
953
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Är helt 99,9% säker att nästa hund blir en bulle! :love: Men,jag har stoooor beslutångest över vad man ska välja i sånna fall,en...
Svar
14
· Visningar
7 524
Senast: BuenoBull
·
G
Övr. Hund Ska upp till Stockholm nu på torsdag och bokade biljett till swebuss. (Enda ekonomiska alternativet, både tåg och flyg skulle gå på...
Svar
15
· Visningar
2 296
Senast: Calazirya
·
R
Övr. Hund Ja, som rubriken säger: Varför är det så ovanligt med rottweilers som polis-och väktarhundar? Det verkar som att de allra flesta är...
2
Svar
25
· Visningar
9 227
Senast: Milosari
·
Övr. Hund 1. får man ha hunden lös om man har full kobtroll på den? 2. hur ofta om dagen ska man rasta en 5 månaders valp/ alltså promenera med...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: nilemarindy
·
N
Övr. Hund min unghund på 8 månader har börjat mogna. han är helt rumsren hemma. men då vi kommer hem till mina föräldrar som har 3 tikar kissar...
Svar
5
· Visningar
932
Senast: nilemarindy
·
F
Övr. Hund Har en han hund på nästan ett år. Han är fortfarande valpig. Biter när man ska klappa och tror man ska busa med han varje gång. Har även...
Svar
15
· Visningar
10 282
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Min hund är lugn och trevlig och älskar ALLA! Han är pigg och busig, men vilar snällt inomhus. Men så fort han kommer hem till...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: Trani
·
Övr. Hund Nu har jag anmält vovvan! Vilka är det mer som ska dit?
2 3
Svar
53
· Visningar
2 936
Senast: Iglatjarn
·
Övr. Hund Nu åker jag och Kittie in till Blå Stjärnan igen. Hon har smärtor troligtvis i buken och är allmänt dåsig. Usch, håll tummar. :cry:
2 3
Svar
51
· Visningar
3 492
Senast: pumah
·
Övr. Hund .....Ja , alla ni som har hundar med kvalster allergi, skriv hur ni gör med städningen... ...Min hund är allergisk mot...
Svar
6
· Visningar
1 534
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Ja, jag funderar på att skaffa en till hundvän.. Har två shelties nu, och har bestämt mig för att inte fortsätta vara insnöad på det...
2
Svar
26
· Visningar
5 209
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund och det gick bra tycker jag, ett 1:a pris,ett Hederspris,ett BIR och BIG-3a ! Bilder kan jag lägga upp i morgon,datror är himla seg...
Svar
12
· Visningar
949
Senast: Sputnick
·
S
Övr. Hund Är det några av er som har hund ihop med katter? Min ridlärare har en hund och två katter som kommer bra överens med varandra, både nära...
2
Svar
24
· Visningar
3 994
Senast: movi
·
H
Övr. Hund Om tiken löper och släpper till en kastrerad hane och de hänger fast ,inte sjutton kan det bli valpar?? Hunden blev kastrerad i April...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Jeeves
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka