Bildtrådar!

Sv: Bildtrådar!

Här är min BC-korsning, Agnes, i vårsolen...ca 2 veckor sedan;)
Agnes_07031_1.jpg

Min söta jcke Skalleper.. "Chippen"
En lång dag i skogen med svamp plockning.. Han brukar bli lite trött mot slutet:D

Thumb.jpg

hej skulle vara tacksam om du läste det om new foundland och säjer vad du tycker jag behöver veta det fast det är rätt så långt hälsningar bittan4:banana:

Oj, första gången jag ser tråden trots att den legat nålad!
Jag ska försöka tänka på att länka istället!

Min "stall" pudel kalle :)
obortsad och väldigt skitig:P han fick ett bad efter den här dan:P

Senast ändrad:

*Delvis KL*

Men hallå!

Folk har ju faktiskt bett upprepade gånger att INTE lägga in bilder direkt utan länka istället..

Och om man ska svara någon som lagt ut bilder behöver man inte "citatsvara" så att bilderna kommer upp igen, det blir jätte jobbigt för modemanvändarna och drygt för oss andra att se samma bilder om och om igen.

/ C som gjorde samma misstag, men ett mycket litet misstag i jämförelse med många utav Er

lånar..

Nu har ju jag gjort så alla bilder automatiskt blir länkar, fast jag nu har bredband :)
Men finns ju fortfarande folk som sitter på modem.

Men det jag förvånas över är att folk missuppfattat den här tråden totalt ;) Jag menade ju inte att bilderna var tvungna att ligga i denna tråden, utan ville bara uppmana att vill man lägga in bilder på hund, så för hjälpa modemanvändarna så kan man länka.

Men gör ju inget om folk länkar bilder hit, men var inte så jag menade :angel:

Men var ju inte fel att påpeka de :) .
Det är skittråkigt och sitta med modem och försöka öppna bildtrådar :crazy:

Haha den enda anledningen till att jag svarade var ju för att jag inbakat i mitt kalgomål skulle få med att man inte behöver citatsvara så bilderna kommer upp igen och igen och igen....

;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
897
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 685
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka