Bildtrådar!

Sv: Bildtrådar!

Här kommer färska bilder på mina jyckar

Lexie som hjälper husse med att hålla fast pappen när han målar lister i nya sovrummet
http://www.16-2.com/temp/37.jpg

Å Xera som för tillfället ser eländig ut :crazy:
Hon har fällt så mycket päls så det finns nästan ingenting kvar av henne. Sen att hon alltid ligger som en groda och använder sig av "tyck synd om mig" blicken gör ju inte det hela bättre :angel:
http://www.16-2.com/temp/38.jpg

Calazirya skrev:
Åh vad go du är :)

Jag är faktiskt uppe i Luleå och hälsar på min "lilla" bebis, få se om vi kan få till ett nytt kort på oss bägge ..
grand danois är så underbart fina!:love:

Haha .. ojsan

Bättre sent än aldrig...

Ett Nytt Kort:
Photo0036.jpg

Senast ändrad:

Jag ger upp ;)
Här skriver man en tråd om att man kanske kunde vara snäll och lägga in en länk om man vill visa en bild. Och vad händer. Det dyker upp bilder utan länk även i den här tråden :crazy: ;)

Ja jag vet *förlåt* jag insåg mitt misstag försent!

Jadzia kanske kan ta bort inlägget så kan jag lägga in länken istället..

Bilden är turligt nog inte så stor, då skulle jag väl bli lynchad.

Ingen fara. Var ju tvungen att skoja lite. Det gick bra att öppna tråden eftersom bilden är så liten :)

Men herrejösses människa. Okey för att det var en bild, men storleken? Man får ju ha förstorningsglas på sig för att kunna lägga märke till ev. höstack på huvudet ;)

Men på den bilden har jag ingen höstack i huvudet, det var på dom förra bilderna..

Bilden är tagen på mobilen, därav storleken !

Det var storleken på hunden vs matte du skulle se ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
897
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 685
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit