Om er hund skulle vara en människa...

Sv: Om er hund skulle vara en människa...

En hurtbulle som är ute och motionerar på ordentliga rundor flera gånger i veckan (om inte varje dag) men som ändå kan lägga sig i soffan framför tvn med en påse chips.
Skulle nog jaga också.

Gammellabben skulle vara en rar gammal dam, som är som en underbar mormor/farmor!
Full av överraskningar trots sin ålder.
Skulle förmodligen ha rollator eller liknande, men ändå ge sig ut på en tur varje dag.
Godisskålen skulle stå framme på bordet och hon skulle älska när barn och barnbarn kom på besök.

Va kul tråd!:bump:

våran fem åriga terrierhane:
Han skulle nog vara en välkläd man som har ett fast kontorsjobb, där han kan halv sova och spendera vilotiden. Efter jobbet åker han antingen hem till sina "flickvänner" eller till ngt disco och försöker få någon mer tjej. Men det går bara ibland, eftersom han är aldelles för framfusig. Men dom som han lyckas få på fall, förstår verkligen hans charm...:rofl:

Våran 6 månaders terriervalp (hane) :
Går i lågstadiet. Gillar att dra i allas hår och slå folk på käften. Muckar gräl och springer runt och flänger överallt.. På rasten är det han som är först ute på lekplatsen och paxar dom roligaste sakerna. Kan aldrig sitta still och på vilostunderna kastar han pennor på dom andra, och blundar så fort dom tittar sej över axeln. Han är egentligen riktigt feg i nya situationer, och gömmer sej bakom folk och tittar nervöst fram. Egentligen en riktig mes, fast med en hård yta.

:oblev långt:angel::D

Min kille skulle nog vara fågelskådare, skulle sitta i timmar och spana..
han skulle nog också ha ett stort intresse för smådjur, och tjata på mamma att han ville ha mer och mer djur..

Midas skulle vara en sån där "aaah, men tycker du så så tycker jag också det för jag vill vara som dej" :D
Han skulle förmodligen vara den som slickar r*v på chefen på jobbet, vara superaktiv och dödssnygg :angel::D

Eya skulle vara liten och uppkäftig, kaxig som få.
Hennes standarsfras skulle vara "Äh, skiter väl i vad du säger, jag gör som jag vill..." :o
Hon skulle vara himla modemedveten (hon bryr sej bara om att demolera saker som är dyyyyra), och säkert ha en chefsposition:)

hahahaha min skulle vara en slusk, en som rapar och fiser rätt ut utan att bry sig.
Som nog skulle gå i lite slitna kläder, dock lite stilrenta för dom får inte bli smutsiga.

Fast samtidigt skulle han vara en charmör, som vet hur man gör för att få sig något :rofl: och han skulle nog vara ganska romantisk, det har jag redan märkt :love:
Iof skulle han nog prata sönder öronen ur folk :rofl:

haha borderterriern skulle vara en stirrig sak med välkammat hår och armanikostym som bara skulle välja det dyraste, nyaste och snyggaste.
En snubbe som solar solarium, filar naglarna, plockar ögonbrynen och har täckkräm när det behövs.
hahaha fy fan vad olika dom är mina små

min sonic hade nog varit löpare:P. snabb som blixten:p.. och med jätte öron. han hade nog varit väldens bästa kille.han hade nog varit en bonde med ett stort intresse av löpning:):love:

Min hund skulle vara en tonårskille som gillar fart och spänning och som är väldigt mån om att vara omtyckt och ha kul.
han har gott självförtroende och utgår ifrån att alla gillar honom och är ganska kaxig och utåt.
men trots det blir han lätt blyg, men det brukar gå över så fort han lärt känna personen.
Han älskar att lära isg nya saker men kan inte sitta still i skolbänken och koncentrera sig och han driver lärarna till vanvett när han medvetet nonchalerar deras undervisning för att göra roliga saker.

Många tycker han är lite barnslig för sin ålder och att han busar för hårt. själv tycker han att alla är vänner och fattar inte vinken när någon äldre ger honom en utskällning..

på kvällarna vill han hellst ta det lugnt i soffan och se på tv, kanske äta ngt gott:)

Min lilla flattik skulle nog gå på dagis och vara alla fröknars lilla odåga:angel:

Om min pinschervalp skulle vara en människa skulle han vara den där superutåtriktade killen på krogen som dansar och är glad och spexar, lite hämningslöst sådär. Sprallig och rolig och mysig. :D

Jag vet inte varför men jag får känslan av att min westie skulle vara en social alkolist som tyckte om att snatta :P Men ändå som ändå hade jobb som advokat :P

Kl
Min jycke skulle vara skogvaktare - en jagande, vaktande typ som nog inte direkt skulle prioritera sitt utseende.
Men då han ha ett charmig look och ett stoort tycke för damer så vore det säkert en hel del dambekanta.
Ute bland andra herrar skulle det nog bli en hel del råkurr med dom om inte hade vett att gå ur vägen.
Han skulle nog få stryk en annan gång också och lomma hem till sin skog och slicka sin sår för att sen komma tillbaka lika kaxig som förut.

Min hund skulle vara väldigt snäll och vänlig.. :)
Lugn och inte den som stressar upp sig i onödan.
Yrke.. Målare, eller trädgårdsfixare kanske.. :angel:

Senast ändrad av en moderator:

min skulle lätt gå på E (har sådan energi så det både räcker och blir över) , dansa hela nätterna på ngt trance golv med mini kjol och magtröjja i någon neon färg, vara populär bland alla killar men inte bry sig ett dugg om dom. sen när hon var hemma skulle hon vara mamma och pappas lilla söta flicka, på riktigt då å inget spel. tur att hon e hund :rofl::rofl::rofl::rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 024
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 814
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 685
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit