Portugisisk vattenhund

Sv: Portugisisk vattenhund

Jag har faktiskt aldrig träffat uppfödaren, men vi fick en mycket trevlig hund!

Faktiskt inte så jätte mycket, hon är inte så jätte aktiv. Hon tycker det är kul att hoppa agillity ibland (fast hon är ju inte superduktig), hon springer med pappa, gör lite lättare spår och så. Men vi gör inget speciellt, det var faktiskt därför vi ville ha henne, för vi hade en sån superaktiv vallhund innan.
Men hon är en kul kompis som är med på det mesta!

Måst bara få hoppa in och berätta att jag har börjat dra med min portis, och han tycker det är hur kul som helst. Dock inge länge eller tungt då han fortfarande är så ung.

Vad heter föräldrarna till din fodervärdsvalp?

Min syster har en mysig Portishane som är 6år nu tror
jag :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 386
Senast: linnsan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 064
Senast: Myrten
·
V
Hundträning Skulle vilja utbilda en hund till att upptäcka cancer. Någon som har gjort det här (eller annan specialsök) som vill berätta om vägen...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: Migo
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka