Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har några funderingar hur det såg ut i Sverige innan förbudet mot kupering kom. Jag vet hur det ser ut på Irland, där man...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 219
Senast: ginnies
·
Övr. Hund Ja, varför heter er hund som den gör? :) Man kan ju kanske förstå varför "Skogsstigens Klara Färdiga Gå" blev "Klara", men det hade...
2
Svar
28
· Visningar
2 034
Senast: NiAl
·
Övr. Hund VARFÖR o VARFÖR blir allting så SMASKIGT när det är kallt ute?? :confused: Jag har en labbetik och jag VET att retrievrar är jäkla...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: Kazaam
·
N
Övr. Hund kom och tänka på en sak.. när en hund attackerar en annan är det ju alltid den skadade hunden man får ersättning för även om min hund...
Svar
17
· Visningar
2 733
Senast: nilemarindy
·
A
Övr. Hund jag har nyss fått höra att en familj låter sin valp vara ute hela kvällar i denna kyla, fastbunden i ett träd.. om detta stämmer, vad...
Svar
4
· Visningar
698
Senast: Vaccan
·
Hundträning rammlade av hästen i förgår och är rätt så mörbulltad, kom att tänka på att det är hundkurs i morgon och jag är knappast kapabel till...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: Blueeyes
·
U
Övr. Hund hur är dom hundarna? har hört lika mycket bra som dåligt. jag är ute efter en hund som ja kan träna med och ut o springa med och som...
Svar
12
· Visningar
7 400
Senast: Calazirya
·
H
Övr. Hund ... upplever ni samma obehag som jag? Jag reser ofta med lokaltrafiken och hunden hänger alltid på, i början bar jag alltid in henne...
2
Svar
21
· Visningar
1 610
Senast: paradiset
·
M
Övr. Hund Fasar før snø och rusk då det betyder att jag snart måste slænga på lillvovvan klæder. Och Along kommer kommentarer, blickar och...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Fidelin
·
L
Övr. Hund Någon som har en cavalier här? Hur trivs du med rasen? Vilken kennel kommer din ifrån? Hur är din hund i sättet? Tack på förhand!
Svar
3
· Visningar
1 505
Senast: Zita
·
Övr. Hund Hur utbildar man sin hund till eftersökshund??? Hörde att det finns dåligt med hundar som kan söka efter skadat vilt så nu vill jag veta...
Svar
7
· Visningar
3 109
Senast: Ela
·
H
Övr. Hund Både jag och Bönan blev nöjda med resultatet, vad tycks? inte piggaste modellen 12 på natten Nu är jag inspererad, har massor...
Svar
10
· Visningar
908
Senast: Havregryn
·
Övr. Hund om hundar och vegetarisk kost? Det verkar ju vara fler och fler som låter sina vovvar vara vegetarianer och vegetarisk hundmat finns att...
Svar
10
· Visningar
1 122
Senast: Hoppelhase
·
C
Övr. Hund Hejsan. Det är så att jag ska skaffa mig en hund nu, den är 3 mån nu och jag får hem den antagligen nu under denne veckan. Det jag är...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
8 846
Senast: Solis
·
Övr. Hund Tänkte bara berätta att jag i morgon ska åka och hämta vår nya lilla familjemedlem! :banana: Han är en 9 veckors dvärgschnauzer svart...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: smulan87
·
Övr. Hund Igen!!! :cry: Busan fick vi inte ha kvar.. fodervärden har ingen möjlighet att ha henne kvar och uppfödaren ville inte omplacera...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: Bebben
·
S
Övr. Hund Ska imorn kunna en del om detta o ha frågor åt de andra på kursen om detta....HJÄLP!!! Var kan jag läsa om detta..... Är inte så...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Hej, jag är ägare av två jättefina Labradoodles:) Det är Labrador och Kundspudel från början:) Den rasen är "uppfunnen" för att det var...
2
Svar
28
· Visningar
4 669
Senast: movi
·
K
Övr. Hund Ja, mamma och pappa letar hund, och jag vet sedan tidigare att pappa gillar den dask-svenska/svensk-danska gårdshunden och jag har...
Svar
1
· Visningar
930
Senast: Karlavagnen
·
Övr. Hund Våran unghund (ca 7 mån) ylar när vi går till jobbet. Vi vet inte hur länge men en tant till granne har tydligen klagat.. Fast hon...
Svar
14
· Visningar
1 253
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka