Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej jag har köpt boken "Bli herre över din hund" av:Stilwell, Victoria. I den står det att hon tycker att alla bode kastrera sina hundar... 2
Svar
22
· Visningar
1 993
Senast: Marna
·
Övr. Hund Är detta möjligt.... Har problem med ryggen, höfter, axlar o nacke....(medfött ryggfel och sedan skada ovanpå det) Men jag vill ju...
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: Domino_s
·
Övr. Hund Fick (åter igen) lite tankar i mitt huvud för några dagar sedan och tänkte kolla var ni står i frågan ang halsband och sele på hunden...
Svar
19
· Visningar
2 060
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund I brist på annat att göra lägger jag ut lite bilder här på jycken! Gissa gärna ras och ålder! Och kom med en massa kommentarer!
Svar
18
· Visningar
1 104
Senast: Tussilago
·
Z
Övr. Hund Trotts att din varit kopplad och inte den andre? Jag har varit med om en likn händelse där min stackars hund (kopplad med ryggen mot)...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: elmelts
·
E
Övr. Hund hej! min kompis har en yorkiepoo och jag har blivit väldigt intresserad av blandrasen... rasen är en blandning mellan toypudel och...
Svar
18
· Visningar
16 005
Senast: Trani
·
Övr. Hund Har ju fått smärtstillande (bla) utskrivet till min hund, men så har jag lite andra smärstillande hemma, kan man ge det istället...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Hund Tjena! Tog lite kul bilder på vår hund häromdagen när hon var arg på damsugaren. Så kom igen nu leta fram alla era skojsiga, lustiga... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 452
Senast: buschiq
·
Övr. Hund En kompis till mig kom och berättade att de varit å tittat på hund! Va roligt tänkte jag å frågade självklart vad för hund... Jo...
Svar
15
· Visningar
1 367
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Hej finns det någon mer här som har en curly?? skulle vara super kul att se lite bilder och höra lite om era krulliga monster:d...
Svar
6
· Visningar
1 969
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Min tik förändras jätte mycket!! Detta är henne som "vanlig" (Om bilden ej funkar så är länk här :p) O såhär ser hon ut efter...
Svar
11
· Visningar
1 335
Senast: plymen
·
Övr. Hund Ja, precis som rubriken lyder: har ni några tips på bra hundtidningar? Förslag mottages tacksamt :D
Svar
4
· Visningar
821
Senast: Cera
·
L
Övr. Hund Är det någon som vet någon bra shetland sheepdog kennel som går mer efter hjärna än utseende? Någon som föder upp sheltiesar som är...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: Zqathan
·
Ä
Övr. Hund Har en liten valp som snart är tio veckor gammal och nu har han fått diarre. Skulle vilja ha lite tips på vad jag ska göra för att få...
Svar
9
· Visningar
4 117
Senast: Ägare till nemo
·
Z
Övr. Hund Varför är de flesta så fruktansvärt emot blandraser? Detta förstår jag inte. Skaffar man en hund som sällskap och som en familjehund, så... 2
Svar
34
· Visningar
2 040
Senast: Gabbi
·
L
Övr. Hund ... Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med den här tråden, men kanske höra andras erfarenheter av olika typer av hundar? Jag...
Svar
16
· Visningar
2 296
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Ja, alltså hur får ni det att gå ihop, speciellt ni som jobbar heltid? På tok för många timmar att lämna vovven själv hemma. Vill... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 144
Senast: Armani__
·
Övr. Hund måste fråga, hoppas ni har någon erfarenhet av detta och om det anses så "allvarligt" att jag bör åka till veterinären?! min lilla jack...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Zita
·
L
Övr. Hund Kan någon berätta lite om dansk/svensk gårdshund eller kanske har lite bilder? Hur är rasen att träna? Sammarbetsvillig, Envis...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: lollolisa
·
S
Övr. Hund Visste inte om den här skulle ligga på Hund eller Katt eftersom det handlar om båda, men jag provar här. Ibland ser man ju på Animal...
Svar
5
· Visningar
3 083
Senast: Skuggabaldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka