jassica
Trådstartare
Sv: Grand Danois
Tycker det är ltie tidigt ja att du låter henen springa med ut när du rider, då en grandis inte ska ha särskilt med motion innan året!
*KL*
Här kommer min lilla Indra på 9 månader.
Helt klart den bästa valp jag nåonsin haft. Lugn som en filbunke inne och ligge mäst framför brasan och ett träningssuget yrväder uteomhus med ett osynligt koppel och skulle aldrig komma på tanken att dra efter vilt. Lagom resarverd mot folk vaktar huset och säger till om nån kommer. Hälsar mjukt på de som kommer och hälsar på och sen är det bra. Lättlärd, godmodig och dessutom snygg
Tränar för fullt för att bli utställnings proffs nu lilltjejan och har debuterat med goda resultat. Håller även på med lite hobby lydnad och är inklickad för trix inlärning. Springer efter hästen när jag rider ut.
Som ni förstår så gillar jag denna hund skarpt och det är inte bara för att det är min hund utan jag skulle nog vilja säga att hon är helt enket perfekt
Tycker det är ltie tidigt ja att du låter henen springa med ut när du rider, då en grandis inte ska ha särskilt med motion innan året!