Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En till. Som sagt inte min hund men vi är vänner och träffas i stort sett varje dag
http://www.mypix.se/usrimg/JNLNOOMSFMM/lrg/JNLMIOJQJQGNP8.jpg
Tyvärr så har jag inga bilder på nätet som jag kan länka till.... Och ska man lägga in här på Buke så måste man ju vänta på att någon moderator ska godkänna dem...
Den första kullen var 9 valpar och tyvärr var det på den tiden som grandisar bara fick ha 8 så en var tvungen att "plockas bort". Då fick hon 8 svarta och en merle.
Den andra kullen var 2 valpar, en svart och en blå.
Vilken sötnos! Och det är klart han ska ha en egen soffa!!
tänkte höra mig för om det är någon annan på buke som har grandis? jag har två underbaringar, en svart tik med vitt bröst och en gul hane. Hade en kull efter dom i somras med tio små godingar
Parar man gult och svart? tycker mig har hört att gult /tigrerat, samt svart och harlekin paras med varandra.
Tyvärr så har jag inga bilder på nätet som jag kan länka till.... Och ska man lägga in här på Buke så måste man ju vänta på att någon moderator ska godkänna dem...
Jag parade för att få fram trevliga valpar, inte för att få fram någon speciell fär.g Alla valparna blev svarta med vitt bröst, och en blev "blue"
De var du som hade en kull oregistrerade valpar vill jag minnas.
Nej det måste man ju inte..
Bara att lägga in dem i tråden ju