Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hade ni sålt två valpar ur samma kull, till förstagångshundägare utan tidigare hund/djurkunskap? Motivera gärna!
Svar
10
· Visningar
966
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Någon som provat Doggy Professional Extra Skonsam? Erfarenheter? Jag tycker det är synd att det där inte fanns när hanen levde...
2
Svar
20
· Visningar
9 846
Senast: CA
·
Övr. Hund Min hund ska till veterinären på hältutredning på torsdag. Sedan början av september så är hon lite gallig i höger karpalled/handlov...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Hera
·
P
Övr. Hund Kollade på en renrasig 6-veckors valp för några dagar sedan. Den var någorlunda pigg men hade lite flytningar vid ögonen och dessutom...
Svar
12
· Visningar
885
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund :love: Nu börjar de ju bli busvänliga de små frysboxarna :D
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Alltså! Jag har spårat lite personspår med min hund och han tycker det är jättekul! Nu är det så att vi har fått rådjursklöv...
Svar
5
· Visningar
3 677
Senast: peace
·
Övr. Hund Hur är det att bo i sthlm och ha hund? Jag är så fruktansvärt sugen på att flytta ner. De områden jag helst vill bo i är solna...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Jag har precis fått en hund som redan innan jag fick den var utställd några gånger och svensk utställningschampion. För att öka på...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Hade tänkt ställa ut mammas lilla powder puff på en inofficiell utställning i helgen, debut både för mig och vovve. Men nu har kräket...
Svar
12
· Visningar
1 089
Senast: Wicked
·
Övr. Hund Jag fick idag frågan...."varför i helsike har du täcke på din hund, hon har ju en massa päls".... Anledningen är att; dels får hon...
Svar
13
· Visningar
1 340
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Salukin "Mir" en höstdag.
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Red_Chili
·
M
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/13934613.htm?ca=23_8_s Ja, man kan ju skratta mitt i eländet:D Ägaren är ju åtminstone på det klara med...
2
Svar
28
· Visningar
2 668
Senast: Novanna
·
Övr. Hund Min fina Beauceronkille ska göra sitt MH i vår, men det finns ju massor av platser att välja på!! Spelar det nån roll vart man åker? Är...
Svar
5
· Visningar
771
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund ..så gör de inte det så lätt för en alltid. För jag ser stup i kvarten annonser om blandras säljes, UTAN att de upplyser om vilka raser...
2
Svar
30
· Visningar
3 861
Senast: Trani
·
Övr. Hund tänkte höra mig för om det är någon annan på buke som har grandis? jag har två underbaringar, en svart tik med vitt bröst och en gul...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 249
Senast: Bebben
·
H
Övr. Hund Vilken ålder gör man det? Hur går det till? Två små frågor bara:D
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Orvar
·
Övr. Hund Mamma skaffade hund i somras, en sk "dvärg"pudel (som snart ligger i storlek som storpudel... :rofl: ) som nu är ca 7 månader gammal...
Svar
10
· Visningar
1 696
Senast: Apollo
·
S
Övr. Hund ...så här kommer lite bilder på min lilla hund! Kommentera gärna! Och självklart, gissa ras (okej, mitt namn är Siritax, inte så...
Svar
9
· Visningar
959
Senast: Siritax
·
Övr. Hund Har länge varit inställd på att jag vill ha en tik. Dels för att det egentligen är det enda jag varit i kontakt med och för att jag...
Svar
19
· Visningar
1 100
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit