Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Hund Vilken ras rekommenderar du till: Nybörjare; användningsområde=sällskap samt vardaglig motion och lydnad, några enklare kurser... 2
Svar
24
· Visningar
2 454
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Vad har ni för reflexer när ni är ute med hundarna? Jag har ett reflextäcke på min, och ett reflexband som egentligen är till tyglar... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 275
Senast: Fridolina
·
Övr. Hund behöver lite åsikter från insatta. Jag bestämde mig redan när vi köpte min blandis (pitbull) att han skulle kastreras så jag absolut... 2
Svar
21
· Visningar
1 847
Senast: ako
·
U
Övr. Hund nu har vi bestämt oss för en ny valp som vi va o tittade på idag, en liten springer spaniel valp :love: undrar bara lite..kan man ha...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: zzz
·
Övr. Hund Jag undrar om ni som tävlar agility har några bra tips & ge!:idea: Jag har precis börjat med agility, gått en nybörjarkurs och varit på...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: Snobben
·
P
Övr. Hund Jag har blivit rätt intresserad av denna vackra ras! Jag har nu läst några trådar här på buke om rasen och dessutom läst på rasens... 2
Svar
21
· Visningar
4 360
Senast: plymen
·
B
Övr. Hund hej jag har en hund blandras schäfer/new foundland som jag har lite problem med. Egentligen har jag bara ett problem med honom på alla...
Svar
10
· Visningar
1 326
Senast: FrontLine_
·
L
Övr. Hund Jag blev så ledsen igår. Pratade med mamma som berättade att min bror och hans tjej avlivat sin hund. Om jag ska ta det från...
Svar
3
· Visningar
806
·
Z
Övr. Hund Såg just detta med Malou, hon hade en gäst med 7 st goldenvalpar samt en chihuahua. Såg någon dessa underbara sötingar? Trodde jag dog.
Svar
2
· Visningar
572
Senast: susbrk
·
C
Övr. Hund Ett lagförslag! Jättebra tycker jag!!! Det gäller alla raser och alla hundägare!:banana::bow...
Svar
10
· Visningar
1 130
Senast: lady_mike
·
Övr. Hund Jag tror jag har ett litet problem, eller så inbillar jag mig bara. Innan jag åker till vet. så tänkte jag höra mig för här. Jag...
Svar
7
· Visningar
2 060
Senast: Russell
·
Övr. Hund Alltså, nu börjar jag tröttna på lillhundens ruttna fisar. Hon kan sitta bredvid mig och så kommer det en ljudlig prutt så t o m hunden... 2
Svar
22
· Visningar
2 942
·
L
Övr. Hund En kompis till mig har en liten pälshund, en tik (såklart) som är dräktig. Det är ca 2 veckor kvar på den beräknade tiden. Tikens mage...
Svar
2
· Visningar
2 355
Senast: Liinda
·
I
Övr. Hund jag bara måste prata av mig lite för jag blir så j***a trött på dessa så kallade experter- jag skulle hellre vilja kalla dom RASISTER... 2
Svar
34
· Visningar
2 498
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Nu på mindre än två veckor har jag och min hund blivit "överfallna" av tre olika stora hundar.... Som TUR VAR har inget hänt... Bara... 2
Svar
34
· Visningar
2 964
Senast: kvandi
·
Övr. Hund Jag är så jäkla överdrivet nojjig med min hund, har nog en släng av hypokondri när det gäller honom.. :p Har börjat oroa mig för att... 2
Svar
27
· Visningar
1 431
Senast: wtf
·
Övr. Hund stackars lille hunden blir dissad :p (känsliga kanske borde varnas?) http://www.youtube.com/watch?v=vOwzXQrLUko&feature=related
Svar
2
· Visningar
706
Senast: wtf
·
Övr. Hund Hon kallas Ronja och är 7 mån, här kommer lite bilder från idag. Men var snälla för vi är lite nybörare inom området :) Det är tänkt...
Svar
11
· Visningar
834
Senast: Ela
·
Övr. Hund Jag har under årens lopp sett hur synen på blandraser har förändrats. Förr hette det att valparna hade kommit till av misstag, men nu... 9 10 11
Svar
206
· Visningar
15 333
Senast: zeniakas
·
Övr. Hund Med anledning av bla denna tråd http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=830310&page=2 så har jag en fundering på vad vi kan göra...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: melkutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈