Fishund - foderhjälp? Tips och råd tack!

Sv: Fishund - foderhjälp? Tips och råd tack!

Nu har jag förhoppningsvis löst problemet. Ska börja med Bravo färskfoder blandat med Bravo torrfoder. Vill ju helst ge så naturligt som möjligt men det är ju ganska dyrt. Vi får se hur dyrt detta blir...återstår att se...

Förlåt, så läste jag det.
Provat deras foder mot känsliga magar då? (Sensitive Digestion)

Jag har haft en fishund i 4 år, provat olika kvalitetsfoder. Fick en gratis liten säck Eukanouba Sensitive Digest och nu har jag hittat rätt! :love: Underbart! Fastare bajs och väldigt lite prutt. Jag frågade först efter Stomax (de har en vet på min djuraffär så de hade det inne) men kassörskan tyckte ändå att jag inte skulle "medicinera bort" problemet så att säga utan istället hitta ett foder som magen och tarmarna gillar.

Den andra hunden äter Orijen för han behöver ett foder som lägger på honom lite hull, fisisen skulle bli tjock på det.

Kram Ishtar

Tillägg: Har provat RC motsvarande variant men det blev ingen som helst skillnad.

Eukanuba:banana:
Kanonfoder för både mage och päls, iaf för min hund. Inga stinkbomber från han när han äter det fodret.

Men.. Nu är jag hos killen min, och glömde att jag hade nästan slut foder så jag köpte självklart inte med mig nåt, och i den här hålan har dom typ bara ica och konsum. Det fick bli doggy-foder, och snacka om att han fiser, och rapar, i MASSOR! I natt fick han sova i vardagsrummet, för det gick inte ha han nån annanstans.. Förpestade hela lägenheten! Jag längtar tillbaka hem till mig så jag kan ge han normalt foder istället.. :D

Liknande trådar

Hundhälsa Behöver tips om mat till känsliga magar. Jag har 2 flacoated retriever tikar. Vi körde Priima's färskfoder bra länge, och det funkade...
2
Svar
24
· Visningar
8 188
Senast: sooetnos
·
K
Övr. Hund Skulle behöva lite tips.. min lilla schäferpojke på 4 månader har kommit på ett litet hyss.. Eftersom jag just nu är hemma hela...
2
Svar
22
· Visningar
1 871
Senast: Kiowa_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka