Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi har hittat vovve nu! Eller ja, pojkvännen har. En liten blandis mellan dvärgschnauzer och shitzu. Hon är jättefin :love: Just nu är...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 463
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Läste i en bok som heter "Hundvalpens lära för livet" och där stod det att man inte skulle ha dragkamp med en valp pga att den kunde få...
Svar
2
· Visningar
1 429
Senast: CA
·
Övr. Hund Ända sedan Glenn var en liten valp så har vi skapat en liten... ja vad ska man kalla det?! men det har blivit som en tradition! Nämligen...
Svar
12
· Visningar
1 325
Senast: Mayalv
·
Övr. Hund Ush det känns så hopplöst ibland och vad man än gör så verka vi inte få bukt med henne...:confused: Det är en jaktlabbe vi har som är...
Svar
13
· Visningar
1 459
Senast: Linas_
·
Övr. Hund Som en hel del här vet så somnade min leonberger helt oväntat in natten till fredag. Tanken har ju slagit mig att det kan hände henne...
Svar
11
· Visningar
1 115
Övr. Hund Hur katten är man funtad om man tror att hunden ska på dressyrkurs ensam.:confused: Hundägaren jag talar om trodde på fullaste allvar...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: escodobe
·
O
Övr. Hund Vill höra lite här med erfarenheter av tikar som går över tiden när de skall valpa. Vad har Ni för erfarenheter av det? Hur länge...
Svar
2
· Visningar
4 801
Senast: oskis
·
Övr. Hund Ni som har hund försäkrad i Sveland. Nöjda eller missnöjda?
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Kimz0r
·
P
Övr. Hund Hur vet man vilken färg ens valp kommer att få när den blir vuxen? Är det så att de alltid blir ljusare hela tiden?
Svar
6
· Visningar
1 486
Senast: Winni
·
G
Övr. Hund Min brors chihuahua tik är parad och inne på sitt 55;e dygn idag. Vi vet ej om hon är dräktig, men hon har varit väldigt trött och...
Svar
7
· Visningar
6 225
Senast: Anol
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/pic_show_id16551056.html Jag lägger ut bilder på min rottis och hennes kullsyster. mina bonn katter:banana:
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Är det bara jag som tycker det är märkligt hur mkt alla måste lägga sig i hur andra gör? Mina föräldrar har en ursnygg hanhund...
Svar
13
· Visningar
1 845
Senast: Bison
·
Övr. Hund Det som inte fick hända hade redan skett vid födseln. Våran glada, spralliga och lyckliga Barras har hötfledsfel :cry: Vad kommer...
Svar
15
· Visningar
1 307
Senast: Calazirya
·
L
Övr. Hund Hej! Jag funderar på att skaffa mig en liten valp under närmsta åren. I dagsläget har vi två utpräglade jakthundar, och jag saknar...
Svar
8
· Visningar
4 192
Senast: Linas_
·
Övr. Hund Mamma: Västgötaspets, Border collie Pappa: Västgötaspets, Papillon Kan det bli trevliga sällskaps och motionshundar? :confused:
5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 605
Övr. Hund jag vet verkligen inte hur man läser en mentalbeskrivning. är denna bra eller dålig?? eller snarare hur skulle man kunna säga att denna...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 277
Senast: Tora
·
J
Övr. Hund Äntligen så ska jag och min sambo köpa en hund, en jätte fin dobermann/collie på 10 månader :love: Vill jätte gärna ha lite tips om...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 555
Senast: kantarellen
·
Övr. Hund vad gör man åt det?? eller ska jag bara strunta i det?? men de känns ju som att de borde göra ont att springa runt med blödande tassar...
Svar
10
· Visningar
3 554
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Har för mig man inte får säga det är hundförbud (om det inte är speciell allergilägenhet) om hunden inte stör med skall osv? Hur är det...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: Calazirya
·
N
Övr. Hund Vilka ska ställa? Jag ska ställa staffen våran. Nervös=) Våran första utställning=)
Svar
3
· Visningar
582

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka