Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Tänkte i dag att min lilla tös måste ha vuxit en hel del på sisstonde, så jag tog lite foton med mobilen för att jämföra med biderna...
Svar
15
· Visningar
1 286
Senast: GDlover
·
L
Övr. Hund Vet att sheltiesar är väldigt olika i storlek men vad har din för strl? ... På täcken? ... På halsband? ... På selar? ... På...
Svar
8
· Visningar
3 781
Senast: lollolisa
·
Övr. Hund ... Tjänstetecken som jag ska special beställa till valpis:D :bump: Vet inte alls vilka färger som jag ska ha, eller motiv om det nu... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 340
Senast: Nikkis
·
M
Övr. Hund http://www.pixbox.se/pic_show_id16559938.html En hund stals ur en rastgård i Landskrona förra torsdagen (15/11). Hunden heter Enya...
Svar
13
· Visningar
1 864
Senast: melkutt
·
Övr. Hund Nån som har en kelpie här ? 2 3
Svar
53
· Visningar
4 314
Senast: liten82
·
M
Övr. Hund Hej! Nu står jag inför mitt gymnasieval och undrar om någon vet om det finns något gymnasium med hund inriktning i östergötland eller...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Turali
·
Övr. Hund Jag har hört många säga att hunddagis är dåligt för hunden, men jag har aldrig hört någon förklara varför. Självklart förstår jag att...
Svar
5
· Visningar
2 010
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Valpis har inte fått nåt vettigt namn än då han e rätt ny (han har ju 14 gullenamn liksom).. Har kallats för Bosse (:eek:) av uppfödaren... 2
Svar
22
· Visningar
1 679
Senast: Superbiddi
·
T
Övr. Hund Är det någon här som har handlat från Hundbilen? Har det fungerat bra med leveransen? Funderar på att köpa foder därifrån men jag...
Svar
2
· Visningar
1 782
Senast: barajag...
·
N
Övr. Hund Är bara nyfiken på att höra vad den samlade buke-expertisen har att säga om vår "lilla" tjej... Nu står hon inte korrekt uppställd på... 2
Svar
25
· Visningar
2 009
Senast: MissMolly
·
O
Övr. Hund När man maste tillrättavisa sin hund om den gjort ngt daligt. Vilket är den mest effektiva metoden? Skälla, rycka i nackskinnet o skaka... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 091
Senast: Aliide
·
F
Övr. Hund jaha, nu har vi äntligen fått napp. en fyra månader gammal beagel ska bli våran :D men vart ska man börja?? - vaplkurs? -...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: _Blippan66_
·
P
Övr. Hund Jag och min sambo tänker skaffa en 8 veckors valp. Hela december månad kommer jag att kunna vara hemma på heltid. Den 2 januari ska jag... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 465
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Hunden som är nästan 2 år har nu hittat sig en vän. Eller om hon tror att det är hennes valp? Blir helstressad så fort hon inte vet var...
Svar
9
· Visningar
950
Senast: roadkilled
·
Övr. Hund Skriver här och berättar vad som hänt, för oftast får man väldigt bra svar..:bow: Det är såhär att jag var ute och gick med hunden...
Svar
17
· Visningar
1 272
Senast: FrontLine_
·
C
Övr. Hund Jag har bott i detta hus i lite mera än 5 år. Har trivts jättebra. Sista tiden har folk kommit och gått i lägenheterna och det är inte... 2
Svar
23
· Visningar
1 897
Senast: wtf
·
L
Övr. Hund Vad händer.:confused:Nu har jag skrivit två långa inlägg men får till svar att jag inte är inloggad när jag ska skicka
Svar
4
· Visningar
685
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Åh, jag är så glad, så glad, SÅ glad att jag inte vet vad jag ska ta mig till!:bump::banana::bump: Måste bara dela med mig av min... 2
Svar
21
· Visningar
1 959
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Nu har jag bara en hund kvar.I måndags tog vo bort min Buck. Hero som vart ensam kvar har varit lite deppig men verkar börja komma igen... 2
Svar
23
· Visningar
1 567
Senast: charmant
·
Övr. Hund Hej, jag har en border collie på 3 år. Funderar på att skaffa en till hund då min gamla schäfer nu är borta :cry: Men hur är då...
Svar
1
· Visningar
1 097
Senast: Minja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka