Usch vad svårt, Hjälp mig välja...

Sv: Usch vad svårt, Hjälp mig välja...

fasen nu tänkte jag jämföra med björkis blåa.. men kom på att dom ju har lite nyansskillnader på sina produkter:p...men om vi säger björkis standardblå?:idea: skitsvårt att beskriva.. men det är rätt stor skillnad i verkligheten

:idea:
så här ser jag det i datorn

och i verkligheten
nåt åt det hållet iaf och många av bilderna med samma färg skiljer sig också i nyans.. men det ska vara samma tyg

Senast ändrad:

Ser det ut så i verkligheten? För i min dator så ser det extremblått ut:cool:

raderat-ska fixa igen, en sek bara

Senast ändrad:

:rofl::rofl::rofl::rofl:
snyggt

jag tar tillbaka det jag sa om rött
fast jag hade gärna sett den skogsgröna och mörkare gråa också (för det fanns det väl en?)

Heheh, jag kan bättre även om det ska vara med paint!:D

Så, här är bilderna med färgerna, vilket är bäst?
Uteslöt den turkosa då den var gräsligt ful trots allt.
rd1.jpg

gr1.jpg

blsvart1.jpg

beige1.jpg

:rofl::rofl::rofl::rofl:
snyggt

jag tar tillbaka det jag sa om rött
fast jag hade gärna sett den skogsgröna och mörkare gråa också (för det fanns det väl en?)

Hahah, jag tog bort dem, skämdes lite för mkt och gjorde ett bättre försök:angel:

Oki, ska fixa bild med dom färgerna med, återkommer strax:p

Skogs/mörk grön och mörkgrå

mrkgrn1.jpg

mrkgr1.jpg

äsch, tar med den gula iaf. bara för att se...
gul1.jpg

Senast ändrad:

Mörkgrå då?

Jag gillar själv röd, blå, grön men även beige var fin....

Vilken stl. tror du att jag ska ta då? Och vilken text stil?
Ska det stå Tilltalsnamn eller kennel namn eller ngt. annat?

Många frågor:p

på min står Working Dog böjt, småtassar i mitten och tilltalsnamn underst rakt:D me like

Jag hade nog valt tilltalsnamnet utan kennel, men med kanske något annat om inte kennelnamnet används alls.. jag hade nog tagit den storleken som är för schäferhane.. för så stor ser han ju inte ut att vara.. men å andra sidan.. har för mig att jag har storleken för schäfertik till min lilla (undre gräns för rasstandard) mallehane

Sen får du ju komma på vilken font du vill ha också;)inte för att göra det svårare eller så:angel:

Åh, du hade riktigt bra text du:o:angel: (Har själv urdålig fantasi:cool:)

Jag tror nog att jag kör på stl. Medium Hane, likaså att jag kör på tilltalsnamnet, dvs Nero och ett eller två tass avtryck är ett måste:p

Men det står mellan rött och blått faktiskt, nästan mer åt rött-för det syns och passar honom rätt bra.
Front? Är det på ryggen eller? För där kommer jag ha svart med samma färg på texten som på sidorna.

nänä här ska inget va enkelt:p tänkte på texten.. vilken typ av teckensnitt (heter det så på svenska?:o) :devil:;)

Det blåa syns knappt i skogen.. funderar på att köpa ett i fluorescerande material också (:angel:vaddå skulle jag ha köpmani på hundgrejer?) Men hur det röda är det vete tusan.. är nog ingen jätteskillnad skulle jag tippa på

Den gråa, beiga eller "silver" färgade tyckte jag va finast.. de andra vart nog lite för mkt..

turkos.jpg

Sånt har vår schäfertik :) fast utan brodyr och tjafs..

såg nu att du tyckte den turkosa var ful men vår tik passar i den iaf:p

Vilka färger har din tik? Du har möjligtvis ingen bild när hon har det på sig, så att man kan få se?:)

Denna :love:
Passade jättebra i färgerna, syns bra osv.
På ryggen tycker jag det ska stå "Nr 1" överst, en tass och under det "Nero".
Snygg vovve du hade btw! :bow:

Jag gillade också den färgen:)

Funderar fortfarande på vilken text jag ska ha, textstilen ska bli ngt. enkelt och lättläst iaf.

Åh, tack så mkt!:p

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 512
Senast: Sel
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 392
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Förra året kantades av den ena jobbiga händelsen efter det andra med bland annat en älskad hund som gick bort, ett dåligt förhållande...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 080
Senast: EmmaW
·
Hundhälsa Vet inte var jag ska börja, kör med anonymt nick, detta börjar bli ohållbart. För att hålla oss anonyma vill jag inte gå ut med ras på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 403
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Valp 2025