Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vår familj är lite inne på att skaffa hund nu när vår gamle vän Sixten katt avlidit. Blir det så kommer vi att ha en hund av rasen... 2
Svar
26
· Visningar
3 454
Senast: CoNo
·
K
Övr. Hund I lördags fyllde våran underbara English Toy Terrier flicka Linda 11år. Jag vill passa på att gratulera henne i efterskott: GRATTIS...
Svar
9
· Visningar
947
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Hejsan, har en hanhund på 11 månader. Han är omplaceringshund och jag har haft honom i 2 månader. Han hade det inte så bra hos de förra...
Svar
8
· Visningar
824
Senast: northang
·
Z
Övr. Hund Min dotters taxfröken, hon är väl drygt 10 år, har börjat slicka på nästan allt, på golvet, i soffan, även på den andra hunden om han är...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Idag fick jag höftlesröntgen resultatet på min vovve. HD grad C :( lite tråkigt förståss att han inte kommer gå att användas i avel... 2
Svar
24
· Visningar
1 985
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund Går nu en kurs i allmänlydnad som snart är slut, frågade min instruktör vad hon rekomenderade att jag skulle gå sen (är så att min hund...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Funderar på att skaffa hund... Blir inte än på iaf ett halvår, men det ska ju stötas o blötas länge. Jag är helt inne på en rottis, har...
Svar
14
· Visningar
4 908
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund Valpen jag ska köpa kommer vara valpregistrerad? (heter det så?) hos Folksam, jag var dock inne på att ha Agria, då den verkar täcka en... 2
Svar
21
· Visningar
2 202
Senast: Zqathan
·
O
Övr. Hund Lite frågor till er hundägare: Hur många gånger per dag går du ut med din hund? Hur länge totalt per dag är du ute med din hund... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 717
Senast: nässla
·
Övr. Hund Tog en bild nyss på svärföräldrarnas två rottisar, tillsammans med våran lillkille. Är nöjd att jag lyckades få alla tre att sitta...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: aleksis
·
J
Övr. Hund Är det någon som ska tävla i lydnad i Veberöd på lördag? Jag ska tävla med min kille och hoppas att ta LP på honom då. Tyvärr ät han...
Svar
8
· Visningar
728
Senast: Milosari
·
O
Övr. Hund Detta ör absolut ingen reklam eller liknande, men jag vill bara påminna de människor som går i hundköpar tankar att kanske rädda en hund... 2
Svar
30
· Visningar
2 523
Senast: Cornelia
·
Övr. Hund Min hund har ju fram till ett tag sedan haft mörkbrun nostryffel. Nu har han fått en grisskärt avlångt märke på översidan mot nosryggen...
Svar
6
· Visningar
2 631
Senast: Mirre
·
P
Övr. Hund http://stallryk.zoomin.se/A31974 Den ljusaste kommer att bli våran och hon ska heta Mysan. Vad tycks om det namnet? Det är mamman...
Svar
19
· Visningar
1 368
Senast: Calazirya
·
T
Övr. Hund Vet inte om det är jag som övereagerar men so be it! Våra grannar här i området har en golden retriver som sedan de flyttade in här i... 2
Svar
20
· Visningar
1 442
Senast: TurboDevil
·
Hundträning Jag tog en omplacerings hund för ca två månader sedan, han var då sex månader. Han var inte så bra skött, var inte rumsren och var så...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hur gör ni när ni väljer kennel? Vill ni absolut ha en som är känd sedan innan? Eller går ni på känsla? Jag menar går nu i ärlighetens... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 336
Senast: Gnist
·
B
Övr. Hund Hur gör man blodpudding i ugnen? Sist jag gjorde det blev det för hårt och uppskattades inte så värst av hunden:crazy: Hur många grader...
Svar
3
· Visningar
1 587
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Någon som gått hundutbildningen där? Vill ni berätta hur det var isf? Hur lärare är, om man får "valuta för pengarna" osv. Har funderat...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Blir en tik mindre aggressiv mot andra hundar om man kastrerar henne?
Svar
5
· Visningar
738
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka