Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund HEJ! Ska avmaska våra valpar snart och har köpt avmaskninsmedlet axilur. Går det bra att använda eller är det farligt eftersom det tar...
2
Svar
23
· Visningar
16 046
Senast: Gunillas
·
W
Övr. Hund Har ju en liten staffkille hemma. Överlag är han jättefint musklad, men just korset är fortfarande tanigt. Är det någon som vet hur man...
Svar
2
· Visningar
1 124
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Min hund har börjat låta som en gris och nyser väldit mycket. Oftast är det när vi precis kommer utanför dörren ute, han snorklar...
Svar
7
· Visningar
1 703
Senast: Ruben Salte
·
Övr. Hund Och nu har de varit ute för första gången igår, till deras stora förtjusning :D Och om någon någonsin undrat vad som kan...
Svar
15
· Visningar
1 297
Senast: Tie
·
Övr. Hund Av ren nyfikenhet undrar jag om man brukar blanda de noska älghundarna med varandra och får registreringsbara avkommor utav korsningen...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Gnist
·
Övr. Hund :confused: :rofl: sorry stor bild Jag vet inte vem som är mest skum om jag ska vara ärlig, Harry (t.v) eller Tindra(t.h) Harry är...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: nevin
·
Övr. Hund Jo, det är ju som så att jag har en liten schäferkille på 4.5 månad som är uppe i spökåldern rätt ordentligt. Nu har jag tur så han...
Svar
12
· Visningar
1 091
Senast: Bewildered
·
W
Övr. Hund Vilket dygn är det optimala för att ta ett ultraljud på en (förhoppningsvis) dräktig tik? Någon som vet på ett ungefär vad det kostar?
Svar
6
· Visningar
916
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund det har säkert funnits en sån här tråd tidigare, men jag låg dubbelvikt av skratt på golvet när jag läste på wikiedia vad loke...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 534
Senast: Tindrande
·
S
Övr. Hund Visst. Jag kan hålla med om att det är speciella hundar..o de har dåligt rykte. Men jag börjar bli riktigt jä-la arg. Man behöver...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Nominous
·
J
Övr. Hund jag behöver hjälp på min obesvarade frågor eftersom jag eventuellt ska köpa en valp med navelbråck! Hur mycket kostar en operation om...
Svar
13
· Visningar
9 299
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Vi var på tax utställning i Skara idag. Första utställningen sen Smulan blev 2 år. Inkasserade där certet som nu gör lilla taxdamen till...
Svar
9
· Visningar
874
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Har försökt rådfråga många men ingen har direkt kunnat ge mig ngt svar. Bekanta har en hund som vid 3-4 tillfällen i sitt liv (nu 4 år)...
Svar
17
· Visningar
5 897
I
Övr. Hund Idag när mamma var ute med vår dvärgpinscher, 7 mån, i skogen vände hon sig om och kollade på hunden. Och vad fick hon se? Jo att hon...
Svar
15
· Visningar
16 387
Senast: Instant
·
Övr. Hund Vart har min lilla bäbis tagit vägen!? Tiden bara flyger iväg, känns som om det var igår vi fick hem honom och att han fortfarande fick...
2
Svar
23
· Visningar
1 957
Senast: Nikkis
·
K
Övr. Hund Jag har en schäfervalp på 17 veckor som dricker så otroligt mkt.. det har han gjort sen vi hämtade honom, okey att han "spiller ut" en...
Svar
15
· Visningar
26 782
Senast: Kiowa_
·
Övr. Hund Är nyfiken på att se hur ni skulle ha försökt er på detta "problem". Det gäller inkallning framför allt, och hunden ifråga är min hane...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 867
Senast: Tie
·
Övr. Hund Har haft svårt att hitta ben som räcker länge till min lilla tjej. Hon har enormt starka käkar, så vanliga ben tuggas upp allt för...
2
Svar
25
· Visningar
2 005
B
Övr. Hund Har verkligen fastnat för lydnadsträning. Eftersom jag är en målinriktad person skulle jag vilja veta mer om lydnadstävling. Någon som...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: Buppisen
·
N
Övr. Hund Idag va de dax för trolls allra första utställning. Vi åkte på Skogås inofficiella... Han va såå duktig=) Kritik: Mycket...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: Naggur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Mata småfåglarna
  • lagom smakligt men bra torrfoder