Folksam/Agria

Sv: Folksam/Agria

Trådkap, ursäkta, men tyckte det var onödigt att skapa en ny tråd, som också gäller försäkring.

Har hästen försäkrad i Sveland, och de har varit fantastiska. Hästen har under det senaste året varit mycket skadad, opererad osv. och det har aldrig varit några problem.

Men ja, tillbaks till ämnet, är det någon som har försäkring i Sveland till hund? Vad tycker ni i så fall om det? Funderar på att flytta äver vovvan när hon blir stor och slyttar hem till oss, till Sveland eftersom jag är så nöjd med dem, på hästfronten. Men vad tycker ni?

Sv: Folksam/Agria

Gud vad svårt :crazy: Jag vill ju ha en försäkring som täcker så mycket som möjligt, som ändå funkar bra.

Kan man få papper hemskickade från olika försäkringsbolag så man kan sitta i lugn och ro och läsa? Tycker det är svårt att få översikt över nätet.

Självklart kan du få det!
Det är bara att ringa runt och be dom skicka.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
897
Senast: Blyger
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 682
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 512
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka