Folksam/Agria

Sv: Folksam/Agria

Trådkap, ursäkta, men tyckte det var onödigt att skapa en ny tråd, som också gäller försäkring.

Har hästen försäkrad i Sveland, och de har varit fantastiska. Hästen har under det senaste året varit mycket skadad, opererad osv. och det har aldrig varit några problem.

Men ja, tillbaks till ämnet, är det någon som har försäkring i Sveland till hund? Vad tycker ni i så fall om det? Funderar på att flytta äver vovvan när hon blir stor och slyttar hem till oss, till Sveland eftersom jag är så nöjd med dem, på hästfronten. Men vad tycker ni?

Sv: Folksam/Agria

Gud vad svårt :crazy: Jag vill ju ha en försäkring som täcker så mycket som möjligt, som ändå funkar bra.

Kan man få papper hemskickade från olika försäkringsbolag så man kan sitta i lugn och ro och läsa? Tycker det är svårt att få översikt över nätet.

Självklart kan du få det!
Det är bara att ringa runt och be dom skicka.

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 411
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
1 991
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 087
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Stora shoppingtråden III