Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag har avmaskat mina hundar en gång i vuxen ålder och det var med axilur. de fick kraftiga diarréer och efter det har jag inte avmaskat dem fler gånger (tre år sedan nu).
banminth har jag hört ska vara det bästa, vår valp är avmaskad med det och det var inga problem!
så det rekomenderar jag, sen finns det säkert massa andra som funkar lika bra men som inte jag testat!
Jag avmaskar mina valpar 3 ggr inom 8 veckor. Jag har alltid Banmith pasta då. När valparna blir äldre har jag rekomenderat Axilur.
Jag har haft Axilur sen 94 på mina hundar och har aldrig haft några magproblem.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.