Min älskade bebis är död!?? Va??? vadå död?

Sv: Min älskade bebis är död!?? Va??? vadå död?

Beklagar verkligen! :cry: Va hemskt! usch...

beklagar sogen o skickar massa med tröstkramar

Beklagar verkligen:cry: så fruktansvärt.
Tröstkramar. Hon var verkligen vacker:love:

Stackars dig o en så ung hund..:cry::cry:
Styrkekramar i massor!!

Tack.. och ja hon var otroligt vacker min "lilla" tös :love:

Trösta dig med att hon hade det jättebra fram tills hon gick bort, inte ett utdraget lidande utan hon fick ut & leka & leva glatt tills det tog slut.

Mmm.. tack.. Det är så jag försöker tänka. Det är bara så himla svårt. Blir så himla arg/ledsen när jag tänker på att hon som var så underbar fick vara med så kort tid.

Usch vad hemskt! Beklagar verkligen!
Så fin hon var! Alldeles förtidigt!

Många tröstkramar!

Beklagar sorgen.Förlorade min vän i går efter 12 år tillsammans :cry:

Första dagen på skolan idag utan Alva. Började givetvis storgråta då hennes filt fanns där och alla minnen från hur underbara stora tjejen snällt tryckte ihop sig och låg under bordet på sin filt, och dessutom njöt av det. De andra i gruppen fick sitta och lyssna medan lilla jag satt och grät krokodiltårar och berättade hur bra hon va.

Ni här på buke har varit jättegulliga med kommentarer om att hon gått bort.. Jag behövde bara skriva ngt om henne nu igen.

Jag vet hur det känns, alla behöver prata.
Och buke är ett bra ställe att vetilera tankar på.

*kramar om*

Första dagen på skolan idag utan Alva. Började givetvis storgråta då hennes filt fanns där och alla minnen från hur underbara stora tjejen snällt tryckte ihop sig och låg under bordet på sin filt, och dessutom njöt av det. De andra i gruppen fick sitta och lyssna medan lilla jag satt och grät krokodiltårar och berättade hur bra hon va.

Ni här på buke har varit jättegulliga med kommentarer om att hon gått bort.. Jag behövde bara skriva ngt om henne nu igen.

Beklagar verkligen förlusten. Men du, inte var det krokodiltårar inte!!

(krokodiltårar = falska tårar, dvs att man hycklar)

doh! nej du har helt rätt inga falska tårar. Menar krokodiltårar med stora tårar. Men givetvis har du rätt, var lite upprörd när jag skrev det så då blidde de som de blidde å inte som de sulle.

Kan dessutom tillägga att det inte är mitt fel när de blir felsägningar, är man uppvuxen med mor som säger Nyckelen, tögömmi, badhandlakan.. samt en nära kompis som säger att man inte ska kasta sten i det blå skåpet.. Så får man räkna med lite felsägningar...

Ingen fara, det finns många som tror krokodiltårar är just stora tårar. Vanligt fel, men kan bli väldigt fel om två personer som ser på ordet med olika innebörder pratar.

Frasen 'Åh jag beklagar så din förlust, jag grät krokodiltårar hela kvällen för din skull' kan ju lätt generera en örfil och en milt sagt upprörd stämning liksom ;) Och så menade man bara att man var jätteledsen och grät hela kvällen för personens skull.

Förstår hur tungt det känns - vi förlorade vår första, alldeles egna älskade hund i för unga år:cry:.
Tyvärr fick han en sjukdom som man tyvärr inte kunde göra något åt. Idag minns vi honom fortfarande med stor saknad. Han var så glad och snäll men "tiden läker alla sår" till en viss del - idag skrattar vi ofta åt hans busstreck och upptåg:angel:

*skickar tröstkramar*

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
10 976
Senast: Imna
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 066
Senast: Milosari
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 369
Senast: axel
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra... 2 3
Svar
54
· Visningar
11 250
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka